Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault, pentru al 18-lea an consecutiv liderul pietei europene de utilitare usoare

Grupul Renault este prezent pe piata de vehicule comerciale usoare in 112 tari din intreaga lume – in multe dintre ele fiind printre primele trei cele mai bine vandute marci – iar vanzarile sale totale au crescut in 2015 cu 12,4% fata de 2014. Astfel, cu 387.000 de unitati – in crestere cu 12,4% fata de 2014, in conditiile in care piata in ansamblul ei a scazut cu 6,3% – si o cota de 3,76% – cu 0,63% mai mare decat in 2014 – compania franceza a devenit un jucator global important.
 

In ceea ce priveste Europa, unde piata vehiculelor comerciale usoare a crescut anul trecut cu 11,4% fata de 2014, Renault a avut vanzari cu 16,9% mai mari, echivalentul a 29.000 de utilitare vandute in plus, iar cota a crescut cu 0,71%, pana la 15%, rezultat care ii permite sa fie lider pentru al 18-lea an consecutiv.
Vanzarile producatorului francez au crescut in principalele tari europene: Germania, Italia, Spania si mai ales Marea Britanie, unde a atins cel mai bun nivel al sau dintotdeauna, cu o crestere de 1,2%. Si in Franta a vandut tot cu 1,2% mia multe utilitare decat in 2014, atingand o cota de 32,85%, cea mai buna performanta din 2006 incoace, iar Kangoo, Trafic si Master sunt fiecare pe primul loc pe segmentele lor de piata.

Articole similare

Ad