Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks a avut vânzări bune de camioane rulate, mai ales datorită operațiunilor de trade in

50% dintre vehiculele rulate vândute de companie în 2020 au provenit din trade in, 15% din parcurile de camioane din străinătate, aproape 10% din buy back și restul din reposesii sau din stocul rămas din anul anterior. Reposesiile au fost puține, poate și datorită facilității de amânare a ratelor, „dar nu m-ar mira ca anul viitor unii transportatori să restituie camioane“, declară directorul comercial Renault Trucks România și Moldova, Ginel Trincă. Pe de altă parte, mulți clienți au continuat să achite ratele, în ciuda acestui sprijin oferit de stat.

„Contractele de trade in ne-au ajutat foarte mult, mai ales pentru basculante, dar am și fost mai agresivi pe acest segment, tocmai pentru a intra pe piață, și am acceptat și alte mărci decât Renault Trucks, inclusiv modele mai vechi.“ O tendință mai nouă este aceea ca operatorii să păstreze mai mult timp camioanele în flotă, astfel că cei care aveau vehicule Euro 6 mai vechi nu le-au mai dat la trade in.

La final de an stocul de mașini rulate al companiei era de 20-30 de unități, „cam cât avem de obicei. E o valoare bună dacă ținem cont de vânzările noastre.“ Prețul mașinilor rulate vândute de Renault Trucks – mai ales al celor produse în 2015-2017 – a crescut în 2020, în special pentru că cererea a fost mai mare decât disponibilitatea. Dar în 2021 se anunță multe retururi din contracte de buy back, deci situația se va schimba.

Articole similare

Ad