Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks completeaza gama Distributie cu modelul D Wide CNG

Renault Trucks dezvolta propulsia CNG din 2004, dovedindu-se sigura si putin poluanta. Testate multi ani, motoarele pe gaz natural nu elimina aproape deloc particule, nu emit gaze sau miros, iar autonomia lor este echivalenta cu cea a unui autovehicul diesel utilizat in mediu urban.
Noul model D Wide GNC Euro 6 functioneaza atat cu gaz natural, cat si cu biometan (biogaz) – o energie regenerabila obtinuta din materii organice ce permite reducerea sensibila a emisiilor de CO2 fata de un autovehicul diesel.
 

Autovehiculele alimentate cu GNC sau cu biometan sunt astfel perfect adaptate la o utilizare urbana si in apropierea oraselor (distributie, livrare). Acestea sunt foarte apreciate de catre autoritatile regionale pentru activitati precum curatarea strazilor, colectarea deseurilor si distributia urbana.
Modelul Renault Trucks D Wide GNC este echipat cu noul motor Euro 6 NGT9 cu 6 cilindri, cu o cilindree de 9 l si o putere de 320 CP. Acest motor dispune de calitati dinamice si de un confort la condus echivalente celor oferite de un motor diesel, dezvoltand un cuplu mai mare (1.356 Nm), cu un nivel sonor redus. Renault Trucks D Wide GNV este disponibil in doua configuratii: 4×2, 19 t si 6×2, 26 t.
Modelul Renault Trucks D Wide GNC Euro 6 este prevazut cu o cutie de viteze integral automata Allison seria 3200, perfect adaptata autogunoierelor. Ca si versiunea diesel, modelul D Wide GNC dispune de o cutie de viteze care trece automat de la punctul neutru la modul condus si invers. Conducatorul auto poate deci actiona bena fara sa trebuiasca sa comute singur in modul neutru.
Pentru a raspunde tuturor nevoilor, modelul Renault Trucks D Wide GNC este propus cu doua capacitati de rezervoare: 600 l de gaz comprimat la 200 bari, adica 90 kg de gaz cu sase rezervoare sau 800 l adica 120 kg de gaz cu opt rezervoare. Pentru alimentare sunt disponibile doua tipuri de racord standard NGV1 si NGV2, care raspund exigentelor furnizorilor de gaz din Europa.
Rezervoarele din otel au fost concepute pentru a rezista la o presiune de 500 bari, adica de 2,5 ori mai mult decat normal, si au o durata de viata mai mare de 20 de ani.
La fel ca autovehiculele diesel de la Renault Trucks, modelul D Wide CNG este fabricat la Blainville-sur-Orne in Calvados, iar intretinerea si mentenanta autovehiculului sunt asigurate de reteaua Renault Trucks in intreaga Europa.
Folosirea vehiculelor cu gaz este in prezent sustinuta de Uniunea Europeana care a adoptat, in septembrie 2014, o noua reglementare care vizeaza garantarea unei acoperiri suficiente in punctele de alimentare cu gaz din Europa.
Caracteristici tehnice:
– 4×2 (19t) si 6×2 (26t) autosasiu
– Motor pe gaz Euro 6 NGT9, tehnologie de aprindere cu scanteie
– 320 CP / 1356 Nm
– Cutie de viteze automata Allison seria 3200
– Cabina Day Cab
– Ampatamente: 3500 – 4750 mm
– Rezervoare de pana la 800 litri = 160 m3 = 120 kg de gaz natural comprimat
– Autonomie de pana la 400 km la utilizarea urbana

Articole similare

Ad