Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks Optifuel Challenge, in varianta si mai festiva

Renault Trucks ii invita si in acest an pe conducatorii auto profesionisti din Romania sa-si demonstreze „instinctul de ECO-sofer“ in cadrul celei de-a cincea editii a competitiei Optifuel Challenge. Selectiile nationale incep in aprilie, iar punctul culminant va fi acela in care castigatorul finalei internationale va pleca acasa cu un camion Renault Trucks T High 2019, care va intra in flota firmei pe care o reprezinta, dar si cu un voucher pentru sofer in valoare de 6.000 de euro. Premiul al doilea este un voucher de 3.000 de euro pentru sofer, iar premiul al treilea, un voucher de 1.500 de euro pentru sofer. Finala nationala le va aduce si ea premii substantiale primilor clasati.


Cei interesati se pot inscrie la selectiile nationale prin intermediul reprezentantilor de vanzari, la centrele Renault Trucks, pe website sau trimitand formularul completat la adresa marketing_ro@renault-trucks.com.
Etapele de calificare se vor desfasura la centrele Renault Trucks din Bacau (01-03 aprilie), Pitesti (15-19 aprilie), Bucuresti (06-10 mai), Oradea (13-17 mai), Cluj-Napoca (20-24 mai), Sibiu (03-07 iunie), Timisoara (10-14 iunie) si Constanta (18-21 iunie).
Cei care vor inregistra cel mai mic consum in cel mai scurt timp vor ajunge in finala nationala care se va desfasura la final de septembrie, iar castigatorul va reprezenta Romania in finala internationala de pe 15-17 octombrie.
Performanta va fi evaluata prin Optifleet, sistemul telematic de management al flotei de la Renault Trucks, care masoara eficienta stilului de condus in functie de mai multe criterii: anticiparea (utilizarea inertiei vehiculului si franarea), utilizarea corecta a vehiculului (timpul petrecut in zona economica), timpul petrecut la ralanti s.a.
Soferii vor concura in etapele nationale la volanul unui camion Renault Trucks T High inscriptionat special pentru a marca cei 20 de ani de prezenta directa pe piata din Romania.
Camionul oferit ca premiu la finala internationala este un model T High 2019, cu motor DTI 13 Euro 6 Step D, care respecta regulamentele ce vor intra in vigoare pe 1 septembrie 2019, si dispune de un nou sistem de post-tratare, realizat cu ajutorul unor noi materiale cu un grad crescut de durabilitate, si de un senzor de calitate pentru AdBlue, iar al saptelea injector a fost inlaturat. Gama T 2019 este echipata cu sistem regulator predictiv de viteza Optivision de noua generatie, care ofera informatii mai exacte despre ruta, permitandu-le soferilor sa isi planifice mai bine cursele. Sistemul adaptiv Eco Cruise Control dispune de noi setari, care folosesc mai putin combustibil, si combinatia dintre aceste imbunatatiri si echipamente noi le permite clientilor sa obtina o reducere a consumului de combustibil cu 3% comparativ cu generatia anterioara, asa cum promit reprezentantii Renault Trucks.
La editia din 2017 a Optifuel Challenge au participat 3.000 de soferi de la 2.300 de firme din 29 de tari, iar campionul national al Romaniei, Adrian Tintea (Tintar Spedition), a ocupat locul al doilea in finala internationala, cel mai bun rezultat de pana acum al tarii noastre si „o dovada a faptului ca avem soferi bine instruiti, care pot concura cu succes la cel mai inalt nivel“.
Competitia arata, asa cum subliniaza reprezentatii producatorului, angajamentul acestuia pentru sprijinul soferilor in reducerea consumului de combustibil, iar abordarea integrata vehicul/sofer/servicii vizeaza reducerea sustenabila a consumului inca de la primii kilometri.

Articole similare