Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit va invita pe 26 mai la Bucuresti la conferinta de logistica cu tema: “Strategia de distributie dicteaza vanzarile”.

Pentru fiecare producator si retailer distributia produselor este vitala pentru acaparea pietei si asigurarea unui flux de productie eficient. Cum se poate stabili cea mai buna strategie de distributie, tinand cont atat de "harta consumului", dar si de infrastructura existenta in tara si de costurile de depozitare si transport? Care e distanta optima de distributie? Ce modele de distributie sunt mai eficiente, cel "multidrop" sau distributia capilara? E mai ieftina folosirea depozitelor pe roti decat administrarea mai multor centre cross-docking in tara?"
La aceste intrebari, ca si la multe altele, incercam sa gasim raspunsuri impreuna cu specialisti in supply-chain din FMCG (domeniul alimentar, bauturi, produse cosmetice, IT etc.) invitati de revista Tranzit pe 26 mai la Bucuresti (Crowne Plaza).

Conferinta de o zi (desfasurata intre 09:00 si 17:00) va lua in discutie si noile solutii de distributie dictate de cresterea amploarei comertului electronic si a logisticii urbane. Cum tot mai multi curieri, datorita cresterii volumelor de livrari, si-au construit platforme logistice-gigant, de unde pot livra acum si colete mai mari pana la nivel de palet sau, in unele cazuri, chiar si mai multi paleti, firmele cu "state vechi" in organizarea partidelor de grupaj se vad nevoite sa se reinventeze pentru utilizarea cat mai buna a sinergiilor in cazul livrarii pana la clientul final si asigurarea unui nivel de calitate al serviciului care sa-i faca in continuare de nerefuzat. Cum evolueaza conceptul "last mile delivery" pentru fiecare dintre jucatorii implicati si ce posibilitati de cooperare exista intre acestia in vederea optimizarii proceselor si reducerea costurilor intentionam sa analizam cu concursul firmelor de curierat cu cele mai mari volume din Romania, firme de logistica organizatoare de grupaj si al celor consacrate pentru serviciul de "curierat de paleti".
De asemenea, constatam ca, desi vorbim de multi ani de tendinta de externalizare a serviciilor de logistica si distributie, in ultima vreme tot mai multi producatori si retaileri prefera sa isi infiinteze propriile firme de logistica/distributie, care, dupa ce preiau in totalitate operatiunile de supply-chain pentru firma din cadrul grupului, incep sa isi ofere serviciile si pentru terti. Ce nu gasesc pe piata acesti jucatori incat prefera sa investeasca in furnizori proprii de servicii in loc sa externalizeze? Sau este vorba doar de o extindere a business-ului? Care sunt avantajele si dezavantajele distributiei pe cont propriu vs externalizarea?
In afara de aceste trei dezbateri, programul conferintei mai include trei prezentari. Prima este a unui invitat din Germania, Thilo Jorgl (redactor-sef al revistei germane LOGISTIK HEUTE, membrul mai multor jurii de profil: Deutscher Logistik-Preis, Logix-Award, IFOY-Award, Logistics Hall of Fame, VDI-Innovationspreis Logistik si al LogiMAT- Award Best Product), care va vorbi despre tendintele si perspectivele pietei intralogistice din Germania, Industria 4.0 si schimbarile pe care aceasta le presupune, precum si cu ce mai poate interesa piata romana de logistica eventualii investitori germani.
Mirela Scarlatescu, Group Supply Chain Director, Policolor, va prezenta modelul de supply-chain construit la Policolor in functie de nevoile clientilor, iar Jungheinrich Romania isi va prezenta inovatiile in domeniul echipamentelor de depozitare, menite sa creasca productivitatea, securitatea si eficienta in exploatare.

Va puteti inscrie la eveniment pe office@traficmedia.ro, la telefon 021 777 06 98/99 sau completand online formularul de inregistrare.

Articole similare

Ad