AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

SAIC MAXUS debutează la IAA TRANSPORTATION 2022

SAIC MAXUS a prezentat la Salonul de Transporturi IAA 2022 de la Hanovra, în această săptămână, o gamă de vehicule electrice, inclusiv una dintre cele mai noi apariții, MIFA 9, primul MPV pur electric de lux de dimensiuni mari din lume.

Vorbind despre prezența inaugurală a mărcii la IAA Transportation, Jack Zhu, directorul general al SAIC pentru regiunea Europa, a declarat: „IAA Transportation este cea mai importantă expoziție comercială pentru transport, vehicule comerciale și logistică, iar accentul pus pe inovație și logistică neutră din punct de vedere climatic la expoziția din acest an este o conversație importantă la care să contribuim. Pentru debutul MAXUS la IAA Transportation, punem în lumina reflectoarelor gama noastră în expansiune de vehicule electrice cu un stand complet electric. SAIC MAXUS își ia în serios rolul de lider în acest sector. Ne-am luat angajamentul de a face din MAXUS principala marcă de vehicule electrice comerciale din Europa, iar prezența noastră puternică la târgurile comerciale din întreaga Europă este o dovadă a acestei ambiții.”

SAIC MAXUS este disponibil în prezent în 73 de țări și regiuni la nivel global. Anul trecut marca SAIC MAXUS a înregistrat vânzări de aproape 183.000 de unități la nivel global. Pe piața europeană, MAXUS a primit peste 10.000 de comenzi de vehicule electrice în acest an până în prezent.

Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC), numele din spatele mărcii MAXUS începând din 2010, este cel mai mare grup auto din China și a vândut peste 390.000 de vehicule electrice la nivel global în S1 2022.

MAXUS a prezentat 5 dintre vehiculele sale electrice premium la IAA Transportation Show 2022: eDELIVER 3 și eDELIVER 9, mai mare, MAXUS MIFA 9 (MPV), T90 EV (pick-up electric), precum și cel mai recent proiect al SAIC, MAXUS Electric Light Truck.

MAXUS MIFA 9

După debutul său la Salonul Auto Guangzhou din noiembrie anul trecut, acronimul MIFA 9 reflectă atributele cheie ale vehiculului – Maximum, Intelligent, Friendly și Artistic, iar SAIC a confirmat că platforma versatilă ar putea fi utilizată și pentru SUV-uri și pick-up-uri.  MAXUS MIFA 9 oferă o autonomie de până la 595 km (WLTP) cu o singură încărcare. Cu o caroserie de 5.270 x 2.000 x 1.840 mm, modelul cu șapte locuri cu afișaj este un vehicul cu specificații înalte care se mândrește cu primul sistem inteligent de conducere din industrie, care recunoaște automat stilul de condus prin intermediul datelor. MIFA 9 poate fi comandat acum, cu livrare în primul trimestru al anului 2023.

Modelul are un pachet de baterii pe Litiu de 90kWh de la CATL, un  motor de 180 kW cu un cuplu maxim de 350 Nm, hayon spate cu ridicare automată, uși glisante electrice, frânare hidraulică asistată electric, servodirecție electrică, frână de parcare electronică, sistem radar față și spate, control inteligent al farurilor ș.a.

MAXUS T90 EV (e-pick up)

MAXUS a prezentat, de asemenea, noul său pick-up electric cu un pachet de baterii de 88,5kwh. Perfect atât pentru condusul pe șosea, cât și în afara acesteia, MAXUS T90EV este echipat cu specificații de nivel înalt și un interior contemporan și elegant. Cu o autonomie de 330 km (autonomie combinată WLTP) și o sarcină utilă de 1 tonă, exteriorul vizual sportiv este completat de un interior modern, cu un instrumentar de bord cu ecran digital tactil de 10,25 inch care oferă un aspect minimalist. T90EV este încăpător datorită designului îngrijit al tabloului de bord și al consolei din podea, ceea ce face mai mult loc atât pentru ocupanți, cât și pentru depozitare.

Specificații T90EV:

  • Capacitatea bateriei: 88,55 kWh;
  • Autonomie combinată WLTP: 330 km;
  • Motor de 150 kW;
  • Dimensiuni caroserie: 5.365 x 1.900 x 1.809 mm;
  • Box de marfă: 1.485 x 1.510 x 530 mm;
  • Ampatament: 3155 mm;
  • GVW 3.300 kg;
  • CVW fără pasageri și șofer: 2.300 kg;
  • Sarcina utilă: 1.000 kg;
  • GTM: 4.050 kg;
  • Capacitate de tractare (fără frână): 750 kg;
  • Garda la sol maximă: 187 mm (fără încărcătură până la partea inferioară a diferențialului);
  • Adâncimea de vad: 550 mm;
  • Cameră de mers înapoi și ștergătoare de parbriz cu senzor de ploaie;
  • Faruri cu halogen cu inducție automată și lumini de zi cu LED;
  • Jante din aliaj de 17 inch;

Bară sport din oțel inoxidabil și cârlig de frânghie exterior.

Articole similare

Ad
Ad