Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Schenker Romtrans – cel mai eficient operator de logistica din Romania


Schenker Romtrans a castigat detasat competitia din acest an demarata de Tranzit, atat pe baza datelor financiare excelente din 2012, cat si pentru evolutia buna continuata in 2013 in planul serviciilor de logistica.
Pe locurile doi si trei s-au clasat Gefco Romania, castigatorul trofeului Tranzit atat in 2011, cat si in 2012, respectiv H.Essers, in cazul acestuia din urma fiind luate in considerare rezultatele consolidate pe toate diviziile de transport, expeditii, logistica si distributie, firma olandeza detinand societati comerciale.
 

Schenker Romtrans a inregistrat cel mai mare profit in 2012 – 3,5 milioane de euro, cu 2,3 milioane de euro mai mult decat in 2011 – urmata de Karl Heinz Dietrich International Exped – 2,8 milioane de euro, in scadere fata de 2011 cu 269.791 de euro – si Gefco Romania – cu 1,9 milioane de euro, cu un milion de euro mai putin decat in anul anterior.
Schenker Romtrans detine cea mai mare cota de piata de pe segmentul expeditiilor si logisticii (7,1%), realizand o cifra de afaceri de peste 364 milioane de lei. Urmatorul clasat, TTS , care actioneaza in transportul naval, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 300  milioane de lei, cu care detine o cota de piata de 5,8%, Gefco Romania, a carui cifra de afaceri a scazut in 2012, detine totusi o cota de piata de 3,7%, cu o cifra de afaceri de peste 188 milioane de lei, iar Transmec Ro, compania italieneasca intrata de curand pe piata romaneasca, a urcat deja, cu o cifra de afaceri de 180 milioane de lei la sfarsitul lui 2012, pe locul al patrulea in topul companiilor de expeditii si logistica (desi mare parte din cifra de afaceri este facuta din servicii de transporturi), detinand o cota de 3,5% din piata.
Schenker Romtrans detine si cele mai mari active din industrie (129 milioane de lei), urmata de TTS (99,8 milioane de lei) – mai ales nave, Zimrom Shipping (72 milioane de lei) – nave si containere, North Shipping (56 milioane de lei) – tot in nave si containere, Gefco Romania (53 milioane de lei) – majoritatea in vagoane de cale ferata, Transmec (38 milioane de lei) – camioane, Lagermax Autotransport (31 milioane de lei) – camioane, DSV Solutions si Gebruder Weiss, cate 30,5 milioane de lei, in vehicule de distributie, containere si cutii mobile.
Printre finalisti s-au mai numarat Delamode Romania, DSV Solutions, FM Romania, Gebruder Weiss, Gefco Romania, H.Essers, KLG Europe, Tibbett Logistics si Transmec Ro.

Articole similare

Ad