Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull pune accent pe serviciile cu valoare adaugata

Cu ocazia conferintei de presa pre-IAA organizata de Schmitz Cargobull la Altenberge, Ulrich Schöpker, membru al Consililui Director al companiei, ne-a declarat ca piata romaneasca a fost si este foarte importanta pentru Schmitz Cargobull, ceea ce a si dus aici compania pe pozitia de lider. „Pentru a creste vanzarile in regiune continuam sa punem la punct sistemul de piese de schimb.
 

Ne dorim sa le oferim clientilor nostri servicii cu valoare adaugata, de la finantare, produse second-hand, pana la piese de schimb si servisare“, a spus Ulrich Schöpker, subliniind ca in prezent clientii se uita foarte mult la calitatea produselor, chiar daca si pretul este foarte important. „Adesea trebuie sa le explicam clientilor ca le oferim o unitate mai performanta si ca este bine sa plateasca un pic mai mult la inceput, dar apoi sa aiba mai putine probleme“, a spus acesta, completand: „La final calculul corect se face in pret/km, deci in costuri totale de proprietate. De aceea, daca un client plateste mai mult la inceput are costuri mai mici in timpul utilizarii si un pret mai bun la second-hand.“
In Europa Schmitz Cargobull detine intre 2.000 si 2.500 de unitati second-hand pe stoc. „Cumparam din piata unitati second-hand special pentru acest business care ne aduce un venit de peste 100 de milioane de euro pe an“, a mai spus Ulrich Schöpker.

Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad