Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Schmitz Cargobull Romania incheie anul cu o cota de piata de 42%

2018 a fost pentru piata de semiremorci noi din Romania un an destul de bun in opinia lui Roland W. Schacht, directorul general Schmitz Cargobull Romania, „mai bun decat ne-am asteptat, nu la fel de bun ca 2016, dar foarte aproape de el“. In total s-au vandut aproape 4.000 de unitati pe segmentele pe care activeaza Schmitz, care inregistreaza o cota de piata de 42%, clasandu-se in topul furnizorilor de semiremorci noi, cu 1.600-1.700 de unitati vandute. „Cele mai multe cereri au fost pentru prelate, care se vand in continuare foarte bine si reprezinta circa 80% din vanzarile Schmitz, dar vedem si o revenire a segmentului de constructii, unde au aparut si cereri de capacitate suplimentara, nu doar innoiri de flote. Asta, alaturi de mediul economic in general, ne face sa credem ca sectorul constructiilor ar trebui sa mearga bine in 2019.“
 

Basculantele reprezinta 8-10% din vanzarile de vehicule noi Schmitz si nu este vorba doar de cele pentru agricultura, un segment stabil, pentru care 2018 a fost un an bun, ci mai ales pentru constructii, unde rezultatele nu se ridica, desigur, la nivelul celor din 2008-2009, insa sunt bune.
Iar semiremorcile frigorifice reprezinta alte 8-10 procente din vanzarile producatorului german, ele constituind oricum un segment mic in ansamblul pietei, de 10-15%, dar stabil de-a lungul anilor. Schmitz este lider detasat, cu 60-70% din vehiculele noi cu temperatura controlata vandute in Romania, „dar numarul de unitati nu este semnificativ prin comparatie cu vanzarile noastre totale“.

Articole similare

Ad
Ad