Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz ofera noi aplicatii pentru cresterea eficientei si transparentei folosirii semiremorcilor

Schmitz Cargobull va expune in premiera la transport logistic 2019 (care se va desfasura la München in perioada 4-7 iunie) semiremorca-prelata S.CS UNIVERSAL X-LIGHT cu greutate proprie incepand de la 4.975 kg, caracterizata prin robustete si calitate inalta, alaturi de alte solutii de transport ce sporesc eficienta, siguranta si transparenta folosirii flotelor: aplicatia beUpToDate, sistemul de control proactiv al blocarii usilor semiremorcii prin geo-fencing sau noua tastatura.
Reducerea greutatii proprii a semiremorcii cu prelata, care era deja foarte usoara, s-a realiza prin optimizarea sasiului si printr-un nou concept de podea.

Duba frigorifica S.KO COOL SMART cu agregat frigorific S.CU cu motor diesel common rail de 19 kW – cu o greutate cu 50 kg mai mica si care permite o economie de carburant de 10%, dar si un nivel scazut de zgomot comparativ cu predecesorul sau – este echipata standard cu sistem telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect si cu sistem digital de inregistrare a temperaturii.
Printre inovatiile aduse de sistemul telematic se numara functii ce sporesc optimizarea incarcaturii si a spatiului de marfa, mai ales pentru lantul frigorific, si doua functii noi de monitorizare si atestare a deschiderii usilor, pentru un plus de siguranta. Iar tastatura TL3 din fata dubei frigorifice aduce o a treia optiune de deschidere si blocare a usii spate, in plus fata de ce ofera portalul TrailerConnect 2.0 si TrailerConnect beSmart app. Tastatura este conectata direct la CTU 3, unitatea telematic centrala TrailerConnect telematics, prin LIN bus, iar unitatea telematica, la randul ei, controleaza sistemul de blocare a usilor. O alta functie a sistemului Schmitz de blocare a usilor estre controlul pin geo-fencing, care face ca usa sa se deschida automat cand semiremorca ajunge intr-o zona geografica predefinita.
Prin TrailerConnect, producatorul ofera o interfata pentru alte solutii telematice folosite de clienti, astfel incat toate sa lucreze cu un singur portal, datele de la diverse sisteme telematice (inclusiv cele de la agregatul frigorific, EBS sau senzori) fiind transferate si afisate in TrailerConnect 2.0.
De asemenea, Schmitz face ca monitorizarea incarcarii si a semiremorcilor sa fie si mai eficienta si mai transparenta decat pana acum datorita a doua noi aplicatii. Utilizatorii sunt informati in timp real, prin mesaje primite pe telefonul smart, iar aplicatia beSmart afiseaza toate datele necesare pentru sofer, permitandu-i sa monitorizeze in permanenta statusul semiremorcii. Aplicatia se conecteaza wireless cu CTU 3 si poate controla si ea sistemul de blocare a usii si agregatul frigorific, dar si imprimanta oferita optional.
Schmitz a mai transferat anumite functii individuale de la TrailerConnect 2.0 la aplicatia de pe telefonul mobil, unul dintre avantajele oferite de beUpToDate fiind acela ca ofera in timp real pozitia tuturor semiremorcilor prin Google maps si informatii despre starea curenta a semiremorcii: temperatura, date despre agregatul frigorific, presiunea din pneuri, incarcare pe axe. Iar functia de cautare si filtrare garanteaza ca utilizatorii primesc o imagine de ansamblu clara.

Articole similare

Ad