Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Se remarca o diversificare a pietei, mai ales o crestere a constructiilor

Piata de semiremorci a scazut in 2019, exceptie facand segmentul de specializate – reciclare/sortare si salubritate, dar si cel de suprastructuri basculabile – acolo unde CTE Trailers a reusit sa isi dubleze cifra de afaceri. Pentru 2020, oficialii companiei nu se asteapta la mari schimbari in privinta semiremorcilor tip prelata, acolo unde deja se constata anumite particularitati in privinta cerintelor si unde a predominat retailul in detrimentul flotelor. De aceea, anul acesta va fi unul de capitalizare, dedicat investitiilor in servicii integrate si personal specializat.

Anul care tocmai s-a incheiat a fost dominat de instabilitate si nesiguranta pe termen mediu, ceea ce a determinat jucatorii de pe piata de transport sa amane anumite investitii programate sau sa faca in loc altele, care nu au fost cuprinse in bugetul initial, dupa cum considera directorul comercial al CTE Trailers, Ovidiu Pintilie. Astfel, desi au existat clienti de flota, volumele s-au situat in scadere fata de 2018, oficialul companiei apreciind ca marii jucatori de pe segmentul de transport international nu au fost la fel de activi precum in trecut, in special in privinta extinderilor de parc auto. Ce s-a remarcat Insa, dincolo de scaderea evidenta a sectorului automotive, a fost intentia acestor clienti de a si reInnoi flotele prin vanzarea semiremorcilor aflate in exploatare, desi piata de vehicule rulate este intr-o scadere semnificativa din punct de vedere al preturilor, cauzata de stocul foarte mare al producatorilor vest-europeni. „In aceasta conjunctura practic noi nu am putut atinge nivelul de asteptari al acestor clienti in privinta pretului de trade in pentru unitatile lor. Parametrii pe care ei si i au setat erau deja depasiti la momentul respectiv, diferentele fiind chiar destul de mari.“

Articole similare

Ad