Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sea Intelligence: Nu există dovezi că ratele mari scot din piață containerele cu marfă de valoare scăzută

O analiză a volumelor transportate realizată de Sea Intelligence arată că în ciuda rapoartelor și ipotezelor lansate în piață, nu există încă dovezi clare că ratele ridicate de transport maritim au afectat volumele mărfurilor ieftine.

Compania de analiză și consultanță în transport maritim de containere a analizat ratele spot și pe contracte ale navelor pe ruta Asia – Coasta de Vest a SUA (USWC), împreună cu valoarea vamală în dolari/kilogram pe încărcătură containerizată transportată pe ocean.

„Dacă ratele ridicate de transport de marfă elimină marfă de valoare mică, ar trebui să vedem valoarea medie a mărfii crește pe măsură ce cresc și tarifele de transport. Totuși, nu a fost cazul. Variațiile din a doua jumătate a anului 2020 s-au încadrat în variabilitatea pe termen lung“, a declarat CEO-ul Sea-Intelligence, Alan Murphy.

Compania a analizat inclusiv relația dintre valoarea mărfii în dolari/kilogram față de creșterea anuală a greutății mărfii pentru luna mai 2021 versus mai 2020, pentru 909 grupe de mărfuri diferite de nivelul HS6, ceea ce reprezentă 92,2% din totalul comerțului cu containere transpacifice.

„Încă o dată, nu am găsit niciun sprijin statistic semnificativ pentru ipoteza că mărfurile cu valoare mică sunt scoase din joc“, a adăugat Murphy.

Articole similare

Ad