AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Serviciile de nisa aduc cresteri semnificative

Companie prezenta de mult in topurile revistei Tranzit, IB Cargo a trecut printr-o perioada de continua crestere in ultimii ani, in 2013 a obtinut o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro, iar pentru 2014 se estimeaza un rezultat final de 13 milioane de euro. Cresterea va continua, deoarece este suficient loc pe piata, oportunitatile de dezvoltare apar tot timpul, iar portofoliul de servicii al companiei este actualizat cu solutii de nisa. Se adauga si tendinta clientilor de a organiza licitatii pentru incredintarea intregului pachet de transport catre case de expeditii, lucru observat nu doar in cazul clientilor mari, de volum, ci si la nivel mai mic.
 

IB Cargo este un nume cunoscut pe piata expeditiilor rutiere, maritime si aeriene de marfuri, ponderea acestora in cifra de afaceri fiind de 45%, 35% respectiv 20%. Aceasta impartire a serviciilor, crede Catalin Putineanu, managing director IB Cargo, este foarte buna, pentru ca piata de transport este acoperita mai bine. Transportul rutier, chiar daca nu este prea profitabil, are volume mari si se leaga de multe ori de cel maritim, fiind atat suport pentru maritim si aerian, cat si un serviciu de sine statator care a crescut foarte mult in 2014.

Presiune pe tarif, mai ales la international
Transportul intern organizat de IB Cargo este reprezentat aproape in totalitate de camioane complete. Se fac 300-500 de curse pe saptamana, cifra care poate varia mult in functie de sezonalitatea clientilor, mai ales in agricultura.
„In general, la transportul intern tarifele sunt destul de mici, pentru ca aici intervin si transportatorii foarte mici, dar cu care noi nu ne intersectam, deoarece nu abordam acei clienti care au un transport pe saptamana, cursa pentru care cer cotatii pe burse, de la multi transportatori. Noi avem clienti cu volume mari, pentru care siguranta si profesionalismul sunt la fel de importante ca si competitivitatea ofertei si carora le oferim solutii cu ajutorul transportatorilor ce lucreaza exclusiv cu IB Cargo. La extern avem mai putine curse, intre 60 si 100 pe saptamana. Pe acest segment competitia este mult mai acerba, presiunea pe pret este foarte mare si o diferenta de tarif de 5-10 euro poate conta in ochii clientilor. Aici nu vizam clienti cu volume mari, tarifele sunt mici, iar noi vrem sa avem o afacere profitabila“, a afirmat Catalin Putineanu, care a adaugat ca, „in functie de sezon, se lucreaza constant cu 40-60 de camioane, puse la dispozitie in mare parte de transportatori relativ mici care nu vor sa isi mai asume riscul de neincasare a facturilor sau sa stea pe dreapta, in conditiile in care noi le asiguram un anumit numar de kilometri pe luna, la un tarif rezonabil. Le dam de lucru si in perioadele in care transporturile scad si lor le-ar fi greu sa isi gaseasca singuri curse. Le oferim combustibil celor care au nevoie, mai ales celor care au probleme cu lichiditatile. In cazul in care avem volume care nu pot fi acoperite cu transportatorii nostri mai avem …

Articole similare

Ad
Ad