Shell România și-a început oficial activitatea pe 1 aprilie 2021, după ce timp de 15 ani serviciile sale au fost oferite la noi printr-un agent local. Iar acum, la început de mai, echipa sa este formată din 57 de persoane, este coordonată de Adrian Ciceu, Country Manager Shell România, și are, așa cum declară acesta, „motoarele turate la maximum, pentru a ne servi cât mai eficient clienții, care au acces direct la portofoliul nostru de servicii, produse și know-how. Astfel putem răspunde direct nevoii lor de sprijin în eficientizarea afacerilor, printr-o gamă mai largă de servicii, bazate pe tehnologii și soluții mai avansate. Shell are un întreg ecosistem de servicii integrate, care va fi accesibil treptat pe piața locală.”
Concret, serviciile oferite de Shell în România includ carduri de combustibil și asistență în domeniu pentru companiile de transport rutier internațional, taxe de drum, recuperare de TVA și accize, asistență tehnică 24/7, parcări pentru vehicule de mare tonaj și asistență rutieră. În Europa, compania oferă acces la peste 10.000 de stații proprii și are o rețea mixtă de 69 de stații LNG proprii și în parteneriat și aproximativ 40.000 de puncte de acceptanță de plată.
Companiile Shell au operațiuni în peste 70 de țări și teritorii, derulând afaceri în domenii precum explorarea și producția de petrol și gaze, producția și comercializarea gazelor naturale lichefiate și a gazelor lichide, fabricarea, comercializarea și transportul de produse petroliere și petrochimice și proiecte de energie regenerabilă.