Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Și Kögel Euro Trailer a ajuns la o nouă generație, deși încă e folosit la scară mică

Semiremorcile pot contribui și ele la un transport prietenos cu mediul, nu doar autotractoarele, iar noul Kögel Euro Trailer NOVUM (lansat pe 12 mai în cadrul unui eveniment online), cu 1,38 m mai lung decât semiremorcile convenționale și cu un volum cu 10 mc mai mare, deci cu spațiu pentru până la patru paleți în plus, în funcție de varianta de caroserie, este un astfel de exemplu, deoarece permite reducerea numărului de curse, de autotractoare și de șoferi necesar pentru aceeași cantitate de marfă și deci scăderea consumului de carburant/palet. Iar emisiile de CO2 scad cu 10% deoarece consumul unui astfel de model lung din generația nouă este același cu al semiremorcilor standard, așa cum promit reprezentanții Kögel.

Versiunea expusă cu ocazia conferinței online are cadru exterior optimizat, buzunare ajustabile și caroserie opțională Strong &Go, care contribuie la ancorarea sigură a mărfurilor paletate, a containerelor pentru automotive și a lăzilor pentru băuturi.

Euro Trailer este disponibil și în variantă Mega și poate fi echipat cu axa KTA NOVUM de producție proprie, lansată în cadrul aceluiași eveniment, și din iunie vine standard cu sistem Kögel Telematics, care oferă date despre EBS, locație, răcire și starea anvelopelor, ce pot fi vizualizate nu numai pe portalul intuitiv Kögel Telematics, ci și printr-un sistem terț de management al flotei.

Articole similare

Ad
Ad