Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Specializatele merg inainte, dar finantatorii le pot pune piedici

Statisticile DRPCIV pe primele patru luni ale anului, si mai ales cele din aprilie, indica o schimbare majora, dar anticipata pe fondul crizei medicale, a structurii vanzarilor de vehicule comerciale, cu o scadere a numarului total de inmatriculari – si de camioane, si de semiremorci – si cu o pondere tot mai mare a celor pentru constructii – atat camioane, cat mai ales semiremorci. Este normal, avand in vedere faptul ca lucrarile de infrastructura, atatea cate sunt la noi, nu s-au oprit pe timpul pandemiei, dar vanzarile de vehicule din urmatoarele luni depind de finantarea care se va gasi pentru proiecte si de atitudinea firmelor de leasing, care in ultimul timp au fost mai reticente – si daca asta nu se va schimba in perioada urmatoare intreaga economie ar putea avea de suferit.
In primele patru luni ale anului Cefin Trucks a vandut 90 de camioane Ford Trucks pentru constructii – din care 20% sub forma de flote – o valoare similara cu cea din aceeasi perioada a anului anterior si fara diferente intre ianuarie si februarie, pe de o parte, si lunile de dupa aparitia Covid-19, pe de alta parte, deoarece, asa cum declara Gabriel Tudor, director national de vanzari pe segmentul vehiculelor de constructii, „am luat numeroase masuri, imediat ce a inceput criza, pentru a garanta siguranta angajatilor si a clientilor, astfel incat am continuat activitatea si am ramas alaturi de partenerii nostri. Iar activitatea in constructii a mers mai departe, investitiile in infrastructura au continuat, astfel ca si vanzarile si-au mentinut ritmul de la inceput de an.“ Ford Trucks este liderul pietei romanesti de vehicule pentru constructii, conform DRPCIV.
 

Articole similare