Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Studiu ARILOG: Tendințe în piața de logistică din România

ARILOG a lansat un nou studiu de piață cu scopul de a evalua trendurile și inovațiile, oportunitățile și problemele cu care se confruntă companiile din logistică, cu precădere în activitatea de depozitare, potrivit unui comunicat al asociației remis Tranzit.

Raportul rezultat va reprezenta un instrument de lucru care să îi ajute pe logisticieni să își dezvolte strategia de business pentru a asigura o profitabilitate continuă. Studiul ARILOG se adresează companiilor implicate în lanțul de aprovizionare, fie că sunt producători, transportatori, 3PL, curieri, retaileri sau e-taileri.

Chestionarul, care poate fi accesat AICI, durează maximum 15 minute și poate fi completat o singură dată. Întrebările marcate cu * sunt obligatorii. Fiecare respondent care va completa întregul survey va primi o copie a raportului pe adresa de e-mail furnizată la finalul chestionarului, mai spune asociația în comunicat. Proiectul este susținut de Smart ID și Zebra. Pentru detalii suplimentare puteți contacta asociația pe adresa office@arilog.ro .

Articole similare

Ad