Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sunt posibile scumpiri ale camioanelor

Anul 2022 a început cu un număr record de comenzi din cauza impactului și efectului pandemiei, care a întârziat luarea unei decizii de extindere a flotelor. Un impact important a avut faptul că UE a pus la dispoziție peste 200 de miliarde de euro pentru a susține economiile țărilor membre, pe lângă finanțările oferite de fiecare stat în parte. Deci, “există și vor fi în continuare bani în piață pentru susținerea economiilor, ceea ce a dus la înregistrarea unui număr mare de comenzi de camioane. Un efect important îl au și dificultățile din aprovizionarea cu materie primă a producătorilor. Iveco a avut deja trei momente de ajustare a producției în decembrie 2020, ianuarie și aprilie 2021. Creșterea cererii de camioane a dus la creșterea prețurilor materiilor prime. În plus, tarifele de transport au crescut, iar impactul se va vedea și în creșterea prețurilor la camioane”, a spus Luca Sra, Chief Operating Officer IVECO Truck Business Unit.

Oficialul Iveco a mai spus că producătorul italian a încheiat discuțiile cu chinezii de la FAW într-o manieră corectă și că nu exclude posibilitatea reluării discuției în alt moment. „Bineînțeles că munca pe care am depus-o pentru a finaliza studiul de fezabilitate pentru discuțiile cu FAW va fi folosită cumva în drumul nostru de a separa Iveco On-Highway de grupul CNH Industrial, care se va întâmpla la începutul lui 2022. Acționarii noștri vor să construim o companie mai puternică care să fie coloana vertebrală pentru orice parteneriat viitor.”

Articole similare

Ad