Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tarif cu 18 cenți/km mai mare pentru un camion înmatriculat în Germania

Mihai Ilițoi, care deține firmele de transport Comilga din România și IMG Transporte GmbH din Germania, este de părere că beneficiarul final plătește la fel de bine indiferent de țara de provenință a transportatorului, dar casele de expediții sunt cele care fac distincție și oferă tarife diferite celor din vest și celor din est. Dovada? „Eu am un colaborator care îmi dă de lucru pentru ambele firme, pentru 9-10 camioane din România, din care unul special cu containere, care face curse spre Marea Britanie. Când mi-a cerut un al doilea ansamblu similar i-am spus că mai am unul, dar înmatriculat în Germania, și că pentru el vreau să fiu plătit conform costurilor și tarifelor de acolo. Și a fost de acord, ceea ce m-a mirat. Deci fac aceleași curse, cu două camioane identice, iar pentru cel cu numere germane primesc cu 18 eurocenți/km în plus. În general diferențele sunt de 10-15%, nu mai mari, și ele provin din faptul că noi, esticii, acceptăm tarife prea mici.“

Articole similare

Ad