AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Tarifele tot mai mici de import scad profitabilitatea

Dianthus Company si-a extins an de an flota cu 20-30 sau chiar 50 de camioane, astfel ca si cifra de afaceri a avut o crestere constanta in ultimii ani – cu o exceptie in 2014 – insa nu in aceeasi masura, deoarece tarifele de transport au fost tot mai mici. Si 2016 a fost un an bun, dar, pentru ca tarifele au scazut, asta se vede in cifra de afaceri, care nu e cu mult mai mare decat in 2015, asa cum declara Dan Niculescu, directorul comercial al companiei.
 

Si in 2017 cifra de afaceri va fi mai mare decat in anul precedent, pentru ca au mai fost cumparate 30 de camioane Scania, insa profitabilitatea e mai mica, trasa in jos de pierderile din lunile de iarna. „Eu cred ca la toate firmele de transport apare aceasta scadere a profitabilitatii atat in 2016, cat si in 2017, problema cea mai mare fiind tarifele importurilor. Desi costurile de operare au crescut in fiecare an, tarifele de transport au fost intr-o continua scadere.”
Mai multe despre rezultatele financiare ale Dianthus si despre noutatile din activitatea firmei pitestene – dar si din activitatea altor firme de top din Romania – puteti citi in numarul din octombrie al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad