Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tazz by eMAG, investitii permanente in optimizarea flotei. Crestere de 400% de la inceputul anului

Din ianuarie si pana in prezent, platforma Tazz by eMAG, fosta EuCeMananc, preluata de grupul eMAG si rebranduita in aceasta primavara, a inregistrat o crestere de 400%, motiv pentru care compania a investit permanent in solutii logistice pentru optimizarea flotei, dar si in partea de functii suplimentare ale aplicatiei pentru a putea acoperit si alte segmente in afara comenzilor provenite de la restaurante, a afirmat Mihai Brenda, Chief Operational Officer la Tazz by eMAG, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.
 
Fondata in 2013 la Timisoara, platforma romaneasca EuCeMananc s-a axat initial pe centralizarea ofertelor din partea restaurantelor locale ce ofereau servicii de livrare, ulterior oferind propria solutie de livrare. De anul trecut, compania este parte a grupului eMAG, devenind Tazz by eMAG, extinzandu-si serviciile in 21 de orase. Potrivit lui Mihai Brenda, directia de dezvoltare catre zona de livrari de alimente si bunuri non-food era asumata, doar ca totul a fost accelerat in timpul starii de urgenta, atunci cand eCommerce-ul a explodat. „Avem experienta in partea de vest, dar de cativa ani ne-am extins si in restul tarii si continuam dezvoltarea. Momentul pandemiei a fost cel care a declansat rebrandingul si o reinventare a business-ului in asa fel incat sa putem acoperi mai mult decat food. Practic, a trebuit sa gasim solutii foarte rapid pentru a putea acoperi tot ce inseamna functii suplimentare de care ai nevoie ca sa poti comanda altceva decat mancare gatita“, a declarat Mihai Brenda, COO Tazz by eMAG. Platforma livreaza bunuri alimentare din supermarketurile Mega Image, bunuri din showroom-urile eMAG, dar si produse din farmaciile Dr. Max si Sensiblu, produsele DM sau articole sportive din magazinele Decathlon.
 
Pe langa dezvoltarea si optimizarea flotei si a serviciilor oferite, o alta provocare a fost legata si de modalitatea de livrare, adaptata la tipul de produs ce urmeaza a fi livrat. „Aici sunt tot felul de algoritmi care ne ajuta sa gasim cea mai buna solutie de livrare. Reusim sa livram in 60 de minute din showroom, iar obiectivul este sa devenim lideri in calitate“, a mai explicat oficialul Tazz by eMAG.
 

Pe langa Mihai Brenda, videconferinta „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“, transmisa LIVE pe canalul de Facebook al revistei Tranzit https://www.facebook.com/Tranzit.revista/ , i-a reunit ca speakeri pe Silviu Ciocianu, COO foodpanda Romania, Cornel Morcov, CCO FAN Courier si Edward Petrescu, CEO Axes Software. Participantii au discutat despre cum au fost influentate business-urile lor de perioada pandemiei si ce fel investitii logistice si software sunt necesare pentru a face fata volumelor tot mai mari din distributia de food si non-food. Inregistrarea evenimentului o puteti urmari AICI.

Articole similare

Ad