Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Texaco Delo devine marca globala

Provocarile cu care se confrunta in prezent producatorii de vehicule, echipamente si componente pentru conditii grele de exploatare vin din nevoia implementarii de noi tehnologii, de solutii pentru cresterea economiei de combustibil, de prelungire a intervalelor de schimb al uleiului si lichidului de racire, din reglementarile guvernamentale si standardele privind emisiile. Pentru a sprijini sectorul de productie in respectarea cerintelor tot mai restrictive, Chevron si-a aliniat divizia europeana de lubrifianti pentru sarcina mare cu marca Delo, utilizata in prezent in America de Nord si Centrala, Asia, Pacific, Orientul Mijlociu si Africa. Turneul european de lansare a inclus si piata romaneasca, prilej cu care „ambasadorii“ Brian Hayes (Chevron Channel Program Specialist), Shawn Whitacre (Chevron Senior Staff Engineer) si vedeta History Network’s Ice Road Truckers, soferita Lisa Kelly, au evidentiat ca, indiferent de marimea parcului auto, de faptul ca se utilizeaza pe camioane de cursa lunga, pe utilaje agricole sau pe motoare statice pentru sectorul off-highway sau minier, solutiile complete de lubrifiere vor ajuta la cresterea fiabilitatii, minimizarea costurilor de functionare si maximizarea productivitatii intr-o lume tot mai competitiva.
 

Gama Texaco Delo este conceputa astfel incat sa eficientizeze activitatea clientilor Chevron, acum si in Europa, indiferent ca acestia sunt producatori OEM, distribuitori sau consumatori finali. In cadrul turneului de promovare, Romania a fost cea de-a sasea tara in care s-a facut lansarea. „Delo este un produs nou pe piata europeana, dar nu si pe cea mondiala, unde are o istorie de 80 de ani“, a precizat Shawn Whitacre. „Lansarea Texaco Delo in Europa ii permite companiei sa valorifice expertiza globala din activitatea permanenta cu producatorii OEM de la nivel international, partenerii din cadrul retelei de distributie si consumatorii finali pentru dezvoltarea produselor si serviciilor noi si existente. Marca Texaco Delo nu se refera doar la uleiurile de motor pentru sarcina mare, ci si la alte linii de produse, aducand pentru prima data uleiurile de motor, lichidele pentru grupuri motopropulsoare, lichidele pentru transmisii finale, unsorile si lichidele de racire cu durata de viata prelungita sub o singura marca.“

Articole similare