Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TH Trucks își menține ritmul de vânzări de camioane noi din 2023

În primele șase luni ale acestui an, vânzările TH Trucks au menţinut ritmul de anul trecut, fiind foarte bune comparativ cu alte țări din regiune unde există reprezentanțe DAF „Conform cifrelor din România, Grupul TH se află în top 3, iar în luna iunie am ocupat locul doi după cota de piaţă, aproape la egalitate cu Volvo. Avem șanse foarte mari și suntem încrezători că vom atinge obiectivele propuse până la finalul acestui an, această încredere fiindu-ne dată de echipele noastre, dar si de camioanele pe care le comercializăm, campioni ai eficienței trei ani la rând”, a spus Sandu Stoica, CEO TH Trucks România.

Într-adevăr, „o parte din vânzări vin din contractele încheiate la sfârșitul anului 2023, dar mă bucur să văd că avem parteneri care au încredere în noi și au încheiat contracte cu livrare extrem de rapidă pentru 2024”, a declarat Adrian Gorcea, COO TH Trucks România.

În primele patru luni, majoritatea vânzărilor au fost pe segmentul de transport internațional, dar începând cu mai s-a înregistrat o creștere pe segmentul de construcții. Ponderea, cel puțin momentan la DAF, este 80% transport internațional, și 20% rigide. 

Potrivit lui Sandu Stoica, în ultimii doi ani volumele de vânzări pe partea de construcții au înregistrat o creștere de două cifre. “Astfel, echipa a fost motivată să investească într-un stoc cât mai divers și au pregătit o gamă largă de vehicule ready-to-go pentru absolut orice tip de aplicație din construcții.”

Cota de piață pe care grupul dorește să o extindă se bazează pe două tipuri principale de vehicule: pentru transport internațional și regional. O componentă tot mai importantă pentru TH Trucks devine segmentul de vehicule rigide și aplicații dedicate construcțiilor, care s-a dezvoltat constant în ultimii doi ani.

Extinderile de flote au scăzut în continuare, deoarece se încearcă mai ales înlocuirea camioanelor vechi cu cele noi prin trade in sau buy back. Flotele mari de DAF au început să aibă o vechime relativ redusă și atunci condițiile de răscumpărare a camioanelor din flotele existente sunt mai avantajoase.

Chiar dacă admite că în ultima perioadă unii transportatori au început să resimtă financiar lipsa de volume de transport și de creștere a costurilor, Sandu Stoica arată că există și extinderi de flotă, pentru că au apărut oportunități generate de noi cerințe și aplicații pe care transportatorii nu le-au dezvoltat în trecut, iar cea mai la îndemână soluție este achiziționarea de vehicule noi. Astfel, „clienți din Europa solicită camioane noi, cu specificații precise și un coeficient Vecto scăzut, pentru a minimiza amprenta de carbon. Aceste cerințe determină nevoia de extindere a flotelor atât din România, dar și din Republica Moldova. De asemenea, există tendința de a schimba brandurile de camioane pentru a alege alternative mai potrivite. Zona este dominată de clienți mici și medii, iar dealerul nostru are o orientare predominantă către retail. Cu toate acestea, avem clienţi din ce în ce mai mulţi care-şi doresc reînnoirea flotelor cu camioane DAF fiind în discuții cu marii jucători din această zonă pentru a dezvolta parteneriate viitoare”, a declarat CEO-ul TH Trucks România.

În ceea ce privește camioanele electrice, Sandu Stoica a spus că, “deși nu am lansat noi primul camion electric, grupul TH Trucks s-a pregătit temeinic, acumulând cunoștințe valoroase despre produsele electrice. DAF a lansat de curând noi modele de camioane electrice, care vor aduce numeroase inovații tehnologice și funcționalități esențiale pentru aplicațiile clienţilor noştri”.

În curând, primul model demo va ajunge și în România, unde va fi prezentat și testat de către cei dornici să investească în soluţii eficiente şi sustenabile de transport. 

Urmăreşte întreg interviul cu Sandu Stoica, CEO TH Trucks România, şi Adrian Gorcea, COO TH Trucks România la linkul de mai jos:

Articole similare

Ad