Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TLP știe ce vrea de la PNRR

Zilele acestea în Parlamentul Poloniei se discută despre Cadrul Financiar Multianual al UE pentru 2021-2027, inclusiv despre fondurile pentru implementarea Programului Național de Reconstrucție, prin care Poloniei i s-au acordat 60 de miliarde de euro pentru reforme și investiții menite să contribuie la refacerea economiei după criza Covid-19.

Asociația de transport și logistică din această țară, TLP, a făcut până acum numeroase sugestii, inclusiv în cadrul unei întâlniri cu reprezentanții Ministerului Fondurilor și Politicilor Regionale și în întâlnirile din cadrul Confederației Leviathan. Punctul său de vedere include trei direcții de bază – transformarea digitală, energia verde și mobilitatea inteligentă verde – și se concentrează mai ales asupra nevoii de sprijin financiar pentru cei care investesc în achiziția de vehicule pe carburanți alternativi și scutirea acestor vehicule de la plata taxelor de drum, alături de reduceri sau scutiri de la alte taxe, garantarea siguranței transportului rutier prin sprijinirea trainingului pentru șoferii profesioniști, introducerea de sancțiuni eficiente pentru nerespectarea regulilor privind folosirea tahografelor digitale și dezvoltarea infrastructurii de parcări care să le ofere conducătorilor auto condiții decente de odihnă, acceptarea temporară a vehiculelor lungi ca o soluție pentru a reduce emisiile de CO2, acțiuni urgente pentru a introduce documentele electronice de transport (eCMR) ca parte a transformării digitale, oferirea de sprijin real pentru transportul cu autobuzul, investiții în construcția și modernizarea infrastructurii dedicate acestora, digitalizarea aplicațiilor și a proceselor de autorizare și crearea unei baze de date electronice publice de transportatori cu flote de autocare.

Articole similare

Ad