Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tot ce misca in sectorul intralogistic

LogiMAT 2014 promite sa aduca in fata vizitatorilor cu o selectie impresionanta: peste 1.000 de expozanti din sectorul intralogistic. Acestia vor scoate la rampa cele mai recente solutii pentru eficientizarea proceselor logistice, dispuse pe aproximativ 75.000 m2, in sase hale ale Centrului Expozitional Stuttgart, in perioada 25-27 februarie 2014. Conceptul din spatele targului, cu hale individuale dedicate unor segmente specifice ale industriei, ofera vizitatorilor o viziune completa asupra pietei.
 

Programul de informare va fi si mai atractiv in 2014, prin includerea Forumului TradeWorld, care ofera sectorului de retail acces direct la lumea logistica.

Sloganul sub care se va desfasura cea de-a 12-a editie a expozitiei intralogistice este „Intelligent networking – Mastering complexity“ si peste 1.000 de expozanti internationali din 20 de tari vor participa la acest eveniment. Iar pentru circa 150 dintre ei este prima participare la targ. „Prin prezentarile expozantilor si oportunitatea de a colecta informatii, LogiMAT 2014 ofera o viziune completa asupra pietei, a tot ceea ce se intampla in intralogistica, de la achizitii la productie si livrari“, a declarat Peter Kazander, directorul expozitiei. „Cu o structura clara a diferitelor segmente ale industriei coordonate de un program strict, LogiMAT 2014 acopera intregul spectru de subiecte si teme si, in acelasi timp, prezinta informatii, produse si solutii necesare pentru a aborda aceste teme. In programul targului va fi integrat si forumul TradeWorld, in cadrul caruia se va vorbi despre procesul modern de retail si produsele si serviciile unui comert stationar, interactiv si care se desfasoara pe mai multe canale. TradeWorld Forum ofera retailului acces la logistica, fiind pentru expozanti un „must have“.
Fata de anul trecut, programul LogiMAT 2014 s-a extins considerabil, atat ca teme, cat si din punct de vedere al numarului de evenimente integrate targului.
In cadrul expozitiei se va desfasura si ceremonia de decernare a premiilor „Cel mai bun produs“, pentru trei categorii: Software, comunicare si IT, Preluarea comenzilor, impachetare si securizare, si Achizitii, manipulare si depozitare. Ceremonia va avea loc in prima zi, imediat dupa deschiderea targului.
„Prin paleta extinsa de produse si informatii, LogiMAT 2014 ofera valoare adaugata“, a comentat Kazander. „LogiMAT este un targ de lucru, unul care transforma tendintele de pe piata in elemente care contureaza industria.“

Barometru in intralogistica
Sloganul „Intelligent networking – Mastering complexity“ subliniaza natura extinsa a temelor acoperite. Prima reuniune a industriei de anul acesta isi revendica si dreptul de a fi un barometru in intralogistica. „Printre elementele-cheie din supply chain in momentul de fata se numara presiunea mare pe costuri, cresterea integrarii dintre jucatori si asteptarile sporite pe care clientii le au fata de retaileri, transferate ulterior de retailer catre producatori“, a explicat Peter Kazander.

Articole similare

Ad
Ad