Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Toyota si-a completat oferta pe gamele grele si nu numai

Toyota Material Handling Europe (TMHE) a prezentat in premiera la CeMAT stivuitorul Tonero cu transmisie hidrostatica, pentru aplicatii de pana la 3,5 t, precum si noile transpalete din gama BT Lifter H, cu o capacitate mai mare a bateriei. Pe segmentul stivuitoarelor cu contragreutate, Toyota si-a extins gamele existente cu modele avand sarcini de operare crescute. Astfel, Tonero include acum echipamente de pana la 8 t, iar in familia de electrostivuitoare Traigo au aparut doua versiuni noi, de 4 si 5 t. TMH continua investitiile in fabricile sale din Europa si si-a propus un obiectiv indraznet: ocuparea pozitiei de lider de piata in Europa.
 
Dintre premierele anuntate de TMHE la CeMAT, noile transpalete din gama BT Lifter H beneficiaza acum de autonomie mai mare, gratie bate­riilor cu capacitate sporita si indicator pentru energia disponibila, in vederea evitarii incarcarilor inutile. Noul design este mai silentios, asigura usurinta in manevrarea echipamentelor si include in plus un compartiment pentru stocarea accesoriilor.

Stivuitorul Tonero cu transmisie hidrostatica (HST) a fost dezvoltat special pentru piata europeana si este produs in Franta, cu sistem hidraulic Bosch Rexroth, motor industrial Toyota si convertor de cuplu. Cum printre tendintele pietei europene se numara acum si utilizarea de echipamente cu sarcini crescute, gama Tonero acopera o plaja extinsa de aplicatii, de pana la 8 t, insa numai modelele de pana la 3,5 t vor fi disponibile cu ambele variante de transmisie – hidrostatica sau hidro­di­namica. Toate modelele Toyota Tonero de peste 3,5 t vor fi produse doar cu transmisie hidrodinamica. Pentru acestea sunt disponibile doua variante de motorizare: Toyota 1KD (55 kW) diesel, cu injectie common-rail, care satisface norma de poluare europeana „stage IIIB“ fara filtru de particule, sau Toyota 1FS (63 kW) benzina/gaz petrol lichefiat, cu injectie controlata electronic. Vizibilitatea excelenta la 360O in jurul echipamentului permite manevrarea cu usurinta a incarcaturilor la orice inaltime de operare si minimizeaza riscul accidentelor.
Si familia de electrostivuitoare cu contragreutate Toyota Traigo a fost largita, dupa prezentarea modelului 80v fiind lansate acum versiunile de 4 si 5 t. Sunt vizati astfel acei clienti care pana acum au utilizat echipamente cu ardere interna, dar ar fi interesati sa treaca la versiuni electrice in conditiile mentinerii aceluiasi nivel de productivitate, a precizat Matthias Fischer, presedinte si CEO al TMHE.
In premiera la CeMAT, noua serie BT Levio P ofera capacitati de operare de pana la 2,5 t si se caracterizeaza prin performante crescute si design compact. In plus, noile echipamente BT Levio sunt disponibile si cu baterii Li’Ion, care asigura perioade lungi de operare si incarcare rapida. Nu vor lipsi nici solutiile de propulsie alternativa pe celule de hidrogen, alaturi de gama de propulsoare ale Toyota Industries Corporation, pe diesel sau gaz petrol lichefiat (LPG).

TMHE isi extinde oferta si prin sisteme de rafturi
O alta noutate in oferta TMHE este colaborarea cu producatorul spaniol de rafturi Mecalux, care va realiza sistemele pentru Toyota. Completarea ofertei cu sistemele de rafturi se inscrie in strategia grupului de a furniza solutii de utilare completa a depozitului, alaturi de serviciile de management al flotei Toyota I-Site, sistemele autopilot pe echipamente sau sistemul inovativ de avertizare „SpotMe“.

Articole similare

Ad
Ad