Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN

Pentru distributie si transport pe distante scurte, dar si pentru transport de materiale de constructii, MAN propune modelele TGL, TGM si TGS.
TGL este disponibil cu greutati totale de 7,5-12 t, ca sasiu si cu bene basculabile, cu ampatament de 3.600-5.500 mm si cu patru cabine confortabile, C, L, LX si de echipaj, cu interior nou, scaune si bord ergonomice si, optional, cu volan multifunctional. Motoarele D08 au patru sau sase cilindri, 240-340 CP si sunt disponibile si in varianta Euro 6, iar sistemele de siguranta din dotare sunt LGS, ESP, EBS si EVB.

TGM are greutate totala de 13-26 t, motoare D08 cu sase cilindri, de la 250 la 340 CP, inclusiv Euro 6, cutii de viteze manuale sau automate MAN TipMatic, exterior cu design nou in partea frontala, pentru aerodinamica mai buna, si interior nou, confortabil. Camionul este disponibil in versiune sasiu sau cu bena basculabila, cu ampatamente de 4.125-5.425 mm si patru tipuri de cabine, C, L, LX si de echipaj, iar pentru un plus de siguranta este dotat tot cu LGS, ESP, EBS si EVB.
Noul TGS este un vehicul robust si economic, disponibil cu motoare cu sase cilindri D20 si D26, cu cuplu ridicat, acum si in versiune Euro 6, de pana la 480 CP, si cu transmisii semiautomate MAN TipMatic in diferite formule, pentru greutati totale de 18-41 t. Designul nou al partii din fata ii confera un aspect elegant, dar asigura si o racire mai buna si imbunatateste aerodinamica, pentru un consum mai mic de carburant.

Articole similare

Ad