Renault Trucks comercializeaza Maxity, de 3,5 t greutate totala, care poate incarca aproape 1,2 t, in diferite configuratii de caroserii: bena, gunoiera, duba inchisa, platforma etc. Vehiculul este disponibil in variante de 2,8, 3,2 si 3,4 t, cu roti simple, sau de 3,4 si 4,5 t, cu roti duble, si are doua motorizari: DXi 2,5, de 110 si 130 CP la 3.600 rpm, cu un cuplu maxim de 250 Nm la 1.600 rpm, respectiv 270 Nm la 1.800 rpm, si DXi3 de 150 CP. Gama Maxity dispune de cutii de viteze cu cinci si sase trepte, adaptate la diferite utilizari.
Constructorul francez mai propune Maxity II, cu transmisie robotizata, filtru de particule si cabina reorganizata. Iar versiunea cu motor electric este la a doua faza de testare si a si fost vanduta in cateva unitati.
Midlum (disponibil in versiuni sasiu-cabina, cu greutati maxime admise de 7,5-18 t) este echipat cu motoare DXi5 de 180 si 220 CP si DXi7 de 270 si 300 CP si are cutii de viteze automatizate, configurate pentru specificul domeniului. Iar cu noua transmisie Optitronic se vor imbunatati cos-turile de exploatare datorita sistemului de control electronic, care permite adaptarea la orice situatie.
Atat Midlum, cat si Premium Distribution au cabine cu trei variante de lungimi: 1,60 m (cabina scurta), 2 m (Global) si 2,2 m (Global Night, cu cuseta). Premium Distribution (autosasiu si tractor cu mase maxime autorizate de 18-26 t), echipat si el cu motor DXi7, are in plus fata de Midlum o versiune de 320 CP, dispune si de DXi11 cu 370-450 CP (ultima pentru transport de autoturisme). Clientii pot alege dintre sase cutii de viteze diferite, patru manuale (cu 6, 9 si 16 trepte) si doua automatizate Optidriver, in combinatie cu DXi11.
Premium Route are motorizari de 380, 440 si 480 CP si este disponibil cu pachetul de echipari Optifuel, care include cutie automatizata cu 12 trepte, pentru economii intre 4 si 7% in planul consumului, sistem Infomax de management al parcului auto si curs de instruire a soferului cu pri-vire la tehnicile de conducere economica, ce va permite …