Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul de marfa cu vanuri cere rigurozitate

Venind pe piata cu avantajul unor timpi de livrare foarte buni si cu costuri mult mai mici decat ar presupune o expediere cu avionul, companiile de transport care detin un parc cu un numar mare de vehicule cu sarcina utila maxima de 3,5 t sunt partenerii ideali ai producatorilor din domeniul automotive. Dovedeste asta si Roxemi, prin portofoliul cu nume mari precum Renault Romania, Mercedes-Benz, Valeo, Johnson Controls sau Volkswagen, parteneri pastrati la drum lung, de la an la an, in principal prin seriozitate si punctualitate.
 

Si asta pe o piata de nisa extrem de tentanta pentru multi fosti soferi care cred ca, daca isi pot achizitiona mult mai usor un van decat un camion, pot face fata cu usurinta unor astfel de curse cu marfuri nu prea voluminoase, dar mult mai pretentioase.

La trei ani de la infiintarea firmei ce avea ca obiect principal de activitate distributia en-gross de piese auto, pasul imediat urmator al companiei argesene Roxemi, in 1995, a fost catre transportul de marfuri cu vehicule cu greutatea totala de maximum 3,5 t. „Am inceput cu un Mercedes Sprinter, ca varianta de pionierat in inlocuirea unor curse de avion, pentru transport de piese auto intre Romania si Germania. De asemenea, in pre- miera ne-am facut si intrarea «pe roti», cu piese auto, in Maroc“, a precizat Dumitru Pirvu, administratorul companiei, completand: „daca la inceput lucram pentru Mercedes-Benz, BMW, Audi si Volkswagen, mai apoi grupul Renault m-a acaparat total. Initial incarcam in Pitesti, Timisoara, Brasov si Medias, cu destinatie predominanta in Germania. Apoi cursele principale erau de la Timisoara in Scotia. Pe retur veneam de cele mai multe ori cu marfa tot pentru firmele pentru care incarcam din tara.“
In prezent, Roxemi efectueaza transport si distributie de marfuri atat pe intern, cat si pe international, pentru clienti precum Renault Romania, Mercedes-Benz, Valeo, Johnson Controls, Expres Trans Intex, Volkswagen si Inergy. „Clientul principal este in continuare Dacia (grupul Renault), cursele principale de la Mioveni in Franta fiind completate cu cele intracomunitare din Franta catre Spania, Portugalia sau Slovenia. Ca parte a panelului de transportatori ai grupului Renault, adesea ni se ofera si marfa de retur. In completare, mai incarcam si de pe bursa sau de la clienti directi“, a mai spus Dumitru Pirvu.

Tarifele de intern, la cota de avarie
Ca urmare a cresterii volumelor de la an la an, dar si pentru a putea pastra parcul propriu de 38 de Sprintere la dimensiuni convenabile, Roxemi lucreaza si cu subcontractori care detin 1-60 de masini. „Avem la dispozitie de la parteneri peste 250 de vehicule Mercedes Sprinter cu sarcina utila de 1,4 t, plus 100 de masini Iveco avand sarcina utila de 3,5 t. In primele noua luni am subcontractat circa 2.400 de comenzi, la care se adauga cele pentru masinile proprii“, a punctat administratorul companiei argesene. Acesta a precizat insa ca tarifele au scazut de la an la an, si numai din cauza ieftinirii …

Articole similare