Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transporturile de mărfuri comunitare, într-o situaţie critică

Pe lângă tarifele de transport mici pentru cheltuielile din ce în ce mai mari, firmele de transport sunt în poziţia de a-şi schimba strategia de operare pentru a se pregăti şi conforma regulamentelor viitoare. Între ameninţarea reimpozitării diurnei şi plata asigurărilor sociale pentru şoferi în ţara în care aceştia lucrează cu precădere, transportatorii români se gândesc dacă nu cumva ar fi mai bine să îşi facă sediu în ţările în care sunt stabiliţi clienţii principali.

Conferinţa Tranzit de la Suceava de săptămâna viitoare, 12 iunie, îşi propune să lămurească cât mai multe dintre problemele cu care se confruntă piaţa de transport şi să vină cu recomandări privind controalele din ţările cele mai tranzitate de români, precum şi cu modul de organizare a documentelor şi remuneraţiei pentru şoferii detaşaţi, cât şi cu modul de organizare a curselor astfel încât să fie scutiţi, pe cât posibil, de amenzi sau de reîncadrări ale indemnizaţiilor de detaşare ca venit de natură salarială.

De asemenea, împreună cu Augustin Hagiu, fostul preşedinte al FORT, actualmente deputat în Parlamentul României, vom analiza oportunitatea unei initiative legislative care să protejeze transportatorii în faţa clienţilor mari – atât din punct de vedere al încărcărilor/descărcărilor şi ai timpilor mari de aşteptare la încărcare, cât şi al termenelor foarte lungi de plată a serviciilor de transport.

Consultaţi programul complet al conferinţei pe pagina evenimentului.

Înscrieri la tel.: 0732 131 353

Articole similare

Ad