Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Trio-ul PSA castiga trofeul Vanul Anului 2019

Grupul francez este la al cincilea trofeu International Van of the Year Award (IVOTY) si a fost desemnat castigator de un juriu format din jurnalisti din presa de specialitate din 25 de tari europene, printre care si Romania, reprezentata de revista Tranzit, care au acordat noilor Peugeot Partner, Citroën Berlingo si Opel/Vauxhall Combo 127 de puncte, la mare distanta de Mercedes-Benz Sprinter, Ford Transit Connect, Renault Master Z.E. si Ford Transit Courier.
 

Castigatorii s-au remarcat mai ales prin nivelul ridicat de echipare si confort si prin noua platforma EMP2 pe care au fost construite, si care garanteaza calitate inalta, eficienta si performanta, iar Philippe Narbeburu, senior vice-president, Light Commercial Vehicles in cadrul companiei franceze, care a primit trofeul la IAA Hanovra de la presedintele juriului IVOTY, Jarlath Sweeney, a declarat ca acest premiu constituie un mare motiv de mandrie pentru echipele care au pregatit in ultimii patru ani lansarea noii generatii C-Van si ca el anticipeaza un viitor frumos pentru cele trei modele.
Acestea au fost concepute ca parte a unui program comun care propune solutii cat mai personalizate in functie de nevoile clientilor din segmentul B2B in ceea ce priveste confortul, sistemele de asistemta a soferului si siguranta.
De altfel, inca de la lansarea celor trei modele, PSA si-a subliniat intentia de a-si intari pozitia pe piata si de a depasi o cota de 30% pe segmentul vanurilor compacte, dupa ce in 2017 a avut peste 20%. Grupul francez este lider european pe segmentul vehiculelor comerciale usoare, iar Philippe Narbeburu spera ca noile modele sa ajute la consolidarea acestei pozitii si la continuarea exportului de tehnologie spre alte continente.
In acelasi timp, presedintele IVOTY a descris cele trei modele castigatoare ca fiind cele mai remarcabile panel vanuri de mici dimensiuni dezvoltate in ultimii ani, deoarece nu ofera doar tehnologii avansate, ci si avantaje financiare importante pentru managerii de flota. Dotarea lor cu sistem de avertizare la supraincarcare este o initiativa care va spori siguranta, iar faptul ca sunt disponibile doua ampatamente este un alt pas in fata spre lansarea unei versiuni cu tractiune integrala, tot mai solicitate de companiile de utilitati.
De la debutul IVOTY, in 1992, PSA a mai castigat trofeul in 1994, cu Peugeot Boxer si Citroën Relay (Jumper), in 1997, cu Peugeot Partner si Citroën Berlingo, in 2008 cu Peugeot Expert si Citroën Dispatch (Jumpy), si in 2008 cu Peugeot Bipper & Citroën Nemo (in 1994, 2008 si 2009 alaturi de PSA castigator a fost si Fiat, cu Ducato, Scudo, respectiv Fiorino).

Articole similare

Ad