Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un amestec corect de strategii pentru a sprijini revenirea Hyundai în China

„Hyundai Motor Group (HMG) a trecut printr-o călătorie plină de hopuri în China, ambele companii surori Hyundai și Kia asistând la scăderea vânzărilor din 2017. Obiectivul de vânzări al Hyundai pentru 2021 și alte evoluții recente indică faptul că compania se angajează să își consolideze poziția în cea mai mare piață auto din lume”, consider[Bakar Sadik Agwan, Senior Automotive Consulting Analyst la GlobalData, ]n urma știrii că producătorii de automobile sud-coreeni Hyundai și Kia vizează creșterea vânzărilor din China cu 23% în 2021.

„Hyundai a făcut schimbări operaționale și strategice majore, cum ar fi lansarea unui nou model cu mix de motor cu ardere internă și vehicule electrice și îmbunătățind producția locală, comercializarea și distribuția pentru a-și revendica poziția pe piață în China. Compania a anunțat, anul trecut, lansarea a peste nouă modele până în 2021, dintre care unele sunt deja pe piață. Aceasta include o combinație de autovehicule compacte, SUV și vehicule premium, inclusiv marca premium Genesis. Compania, împreună cu compania-soră Kia, își propune să vândă 817.000 de vehicule în acest an, cu 23% mai mult față de 2020.

„Se așteaptă ca viziunea de electrificare a modelelor Hyundai pentru China să sprijine creșterea companiei în țară. Odată cu înființarea primei sale fabrici de pile de combustie cu hidrogen în China, compania își propune să producă 6.500 de sisteme de pile de combustie pe an, susținând obiectivul guvernului de 1 milion de vehicule cu pile de combustie cu hidrogen până în 2035. China este o piață cheie pentru Hyundai atât din punct de vedere al producției, cât și al vânzărilor, iar compania merge cu combinația potrivită de strategii. Se așteaptă ca produsele poziționate corect, similare cu alte piețe, precum India, să joace un rol cheie în succesul companiei în China.”

Articole similare

Ad