Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou proiect de anvergura pentru Geodis

Geodis se ocupa din aceasta vara de transportul pe calea ferata intre Wuhan (in centrul Chinei) si Lyon pentru producatorul si designerul de jeans Kaporal din Marsilia. Prima garnitura a plecat din Wuhan in iunie si a ajuns la Venissieux-Saint-Priest, langa Lyon, in 18 zile, dupa ce a parcurs 11.300 km pe legendarul Drum al Matasii. Pentru asta a fost nevoie de 20 de mecanici, locomotivele au fost schimbate de opt ori si a fost nevoie de trei transbordari speciale la anumite granite, din cauza ecartamentului diferit.
 

Acest serviciu nou permite reducerea duratei transportului (pe ocean ea ar fi de circa 30 de zile), a costurilor si a amprentei de carbon, iar Vincent Allal, director de Supply Chain in cadrul Kaporal, arata ca „transportul feroviar este o alternativa reala la cel aerian, la care ne gandiseram anterior. Tranzitul este relativ scurt, ne-am injumatatit costurile si suntem si atenti impactul asupra mediului.“
Geodis consolideaza marfuri pentru mai multi furnizori din China si odata incarcata pe tren marfa traverseaza China, Kazakhstan, Rusia, Belarus, Polonia, Germania si Franta. Apoi containerele sunt trimise la platforma logistica Geodis din Grans, langa Marsilia, de unde sunt livrate in fiecare an 10 milioane de haine catre outlet-urile Kaporal din Franta.
In viitorul apropiat se estimeaza ca vor fi trei trenuri pe saptamana din China in Franta pentru Kaporal.

Articole similare

Ad