Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Un parteneriat de succes

Colaborarea dintre LC Waikiki si KLG Europe Logistics a inceput in 2012 pentru activitatea de cross-docking de produse noi. De atunci, KLG a contribuit semnificativ la imbunatatirea activitatii logistice a companiei, ceea ce ajutat la dezvoltarea rapida in tara noastra, dar si in statele vecine. In prezent, KLG opereaza depozitul regional al LC Waikiki pentru Romania, Bulgaria si Polonia, atat cu activitati de cross-dock, cat si cu operatiuni de picking. Parteneriatul dintre cele doua companii a fost inscris in competitia initiata de Arilog la categoria Win-Win Partnership.
 

Brandul LC Waikiki (LCW) si-a inceput existenta in 1985, fiind initial frantuzesc, insa in 2000 a fost cumparat de producatorii din Turcia, unde existau deja patru fabrici ale LCW. Dezvoltarea companiei a impus in 2006 o extindere la nivel international cu alte doua fabrici in Egipt si Bangladesh. Initial, produsele erau comercializate exclusiv pe piata turca, insa, pe masura ce au constatat ca piata se apropie de saturatie, s-au orientat catre alte zone. Prima testare a pietei externe s-a facut in 2009 cu Romania, unde LCW a inceput cu marfa nevanduta pe piata locala din Turcia. A urmat o dezvoltare rapida, astfel ca in 2011 produsele LCW erau prezente in peste 350 de magazine din 24 de tari. Acum compania deschide un magazin la aproximativ 10 zile, astfel incat pana in 2023 sa ajunga la cel putin 1.000 de centre in 65 de tari, devenind unul dintre primii trei retaileri internationali de pe piata modei. Targetul pentru acest an este de 165 de magazine, care, probabil, nu va fi atins din cauza crizei din Ucraina si Rusia, unde este deja in urma cu 10 magazine.

Modelul de lucru din Romania, exportat la nivel de grup
Primul magazin din Romania a fost deschis in 2009, iar vanzarile bune inregistrate aici au facut ca numarul acestora sa ajunga la opt, alte trei fiind in plan tot pentru 2014.
La dezvoltarea rapida a companiei a contribuit si politica acesteia de a promova preturi medii la produse de calitate superioara.
In 2012, cand LCW avea in Romania sapte magazine, a simtit nevoia colaborarii cu un furnizor de servicii logistice care sa-i asigure suportul pentru o crestere rapida. Cerinta era ca respectivul furnizor sa asigure transparenta totala in procese, acuratete si trasabilitate 100% a produselor, totul cu o viteza foarte mare de reactie. Pentru aceasta activitate a fost selectat KLG, ce avea deja experienta unor clienti importanti precum Adidas sau Orange, unde, de asemenea, se cere o viteza mare de reactie, sau Coty, pentru care caracteristica principala este complexitatea activitatii. De precizat ca la toti acesti clienti livrarea se face la bucata.
La intrarea pe piata romaneasca firma folosea Excelul ca principal sistem de gestiune a stocurilor si comunicare cu furnizorii de servicii logistice, care, desi primitiv, ii permitea sa aiba date minime despre operatiunile sale, ulterior fiind implementate atat ERP (Navision), cat si WMS propriu pentru …

Articole similare

Ad
Ad