Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

UPS este tot mai aproape de atingerea tintelor de sustenabilitate

UPS accelereaza investitiile in flota auto cu combustibili alternativi si tehnologii avansate, ajungand anul trecut la 5.000 de autovehicule. De la an la an, compania si-a marit numarul de masini cu 61%, adaugand 1.100 de camioane pe baza de gaze naturale lichefiate. Potrivit raportului, flota auto cu combustibili alternativi a UPS a parcurs aproximativ 248 de milioane de km in 2014, obiectivul companiei fiind de 1,6 miliarde de km in 2017, o crestere de trei ori mai mare a numarului de kilometri fata de 2013.
 

Din totalul combustibilului achizitionat in 2014 de UPS, 5,4%, adica aproximativ 95 de milioane de litri, reprezinta combustibili alternativi, precum gazele naturale, bioetanol, biometan, biodiesel si electricitate. Angajamentul de a creste gradul de utilizare a combustibilului alternativ si a tehnologiei avansate va permite UPS sa-si reduca consumul anual de benzina si motorina cu 12%, pana la finalul lui 2017.
Potrivit raportului de sustenabilitate UPS, se evidentiaza doua tendinte globale in transporturi si logistica: dezvoltarea comertului electronic pe segmentul consumer si urbanizarea. Expeditiile in comertul electronic se incadreaza, de cele mai multe ori, in segmentul business-to-consumer (B2C), cu un numar mai mic de colete expediate unui singur destinatar, comparativ cu expeditiile business-to-business (B2B). Acest lucru poate insemna si ca transportatorii parcurg mai multi kilometri si consuma mai mult combustibil, livrand un numar mai mic de bunuri.
In timp ce comertul electronic a dus la o crestere a livrarilor la nivel global cu 6,8%, gazele cu efect de sera emise de UPS per livrare au fost mai mici, in 2014. Reducerea de 14,1% a intensitatii emisiilor de carbon din 2007 si pana in prezent poate fi comparata cu scoaterea din circulatie a 380.000 de autovehicule, timp de un an.
In conditiile in care livrarile B2C vor genera, pana in 2019, jumatate din totalul volumului companiei in SUA, UPS dezvolta cu acest scop noi strategii si tehnologii, inclusiv programul de optimizare a traseelor ORION, serviciul UPS My Choice™ si reteaua UPS Acces Point™. Aceste servicii le ofera clientilor posibilitatea de a decide cand si unde vor primi coletul, iar UPS poate evita parcurgerea unor kilometri inutili.

Articole similare

Ad