Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din Romania, isi extinde portofoliul si lanseaza in premiera un serviciu prepaid. Urgent Cargus Prepaid este deja disponibil pentru clientii romani si vine cu doua optiuni de volum, de 25 sau 50 de livrari, pentru patru tipuri de colete: plic, colet mic (pana la 3 kg), colet mediu (pana la 5 kg) si colet mare (pana la 10 kg).
Serviciul ofera clientilor Urgent Cargus posibilitatea de a utiliza livrarile incluse in oferta intr-o perioada de pana la sase luni si are un cost fix, arata compania intr-un comunicat remis Tranzit. „Noul serviciu prepaid a fost lansat in urma unei analize amanuntite a feedback-ului si nevoilor antreprenorilor din Romania, cei mai multi dintre acestia dorind sa aiba o vizibilitate mai buna asupra costurilor de livrare. Avand in vedere contextul in care ne aflam, consideram ca una dintre cele mai bune modalitati prin care ii putem spriji pe clientii nostri este de a le oferi predictibilitate asupra costurilor”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus. Noul serviciu Prepaid reprezinta doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-si adapta rapid oferta la noul mediu de afaceri din Romania, pe langa adoptarea masurilor speciale care asigura continuitate intr-o perioada in care comertul online este vital pentru marea majoritate a companiilor locale. „Perioada actuala vine cu provocari deosebite pentru multi dintre clientii nostri, in special pentru cei din sectorul e-commerce. Acest lucru ne-a determinat sa ne actualizam programul de lucru si sa efectuam livrari in zile precum 17 aprilie (Vinerea Mare) si 1 Mai, tinand cont de volumul mare de colete cu care ne confruntam. Mai mult, am adoptat si masuri suplimentare de siguranta, pentru a contribui la eforturile generale de combatere a pandemiei COVID-19”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa, Urgent Cargus CEO.