Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzari mai mult decat duble, mai ales datorita flotelor

Prin livrarea unor flote de semiremorci Kogel iesite din „tiparele“ sale de pana acum – e drept, datorate mai ales parteneriatelor din strainatate cu transportatorii respectivi – Hochstaffl a inregistrat in 2016 o crestere cu peste 100% a vanzarilor de vehicule noi fata de 2015, ajungand la circa 350 de unitati. Si cererea de semiremorci second-hand a fost mai mare, dar modelele specializate de la Kässbohrer, Kerker si Menci nu au contribuit nici anul trecut cu foarte mult la cifra de afaceri a firmei.
 

Hochstaffl a vandut si livrat anul trecut 298 de prelate Kogel cu inaltime standard de cuplare – din care 50-60 pentru transport de bobine, fata de cel mult sapte unitati in anul anterior – si 58 mega, pentru transport in industria automotive, de obicei echipate complet, alaturi de cinci modele pentru transport de containere, trei boxuri inchise si o semiremorca frigorifica standard. Asta in conditiile in care in 2015 vanduse 140-150 de unitati.
Clientii romani continua sa puna accent mai ales pe pret, iar printre dotarile optionale cele mai solicitate se numara obloanele si inchiderea vamala, in special pentru transport in Rusia, si insertiile antiefractie in prelata laterala si acoperis, pentru transport in Anglia.
„Dintre modelele mai deosebite am sperat sa vindem mai bine Light, dar nu a existat cerere. In 2013 am vandut 4-5 unitati, un rezultat bun, dat fiind faptul ca era primul an de prezenta pe piata. Este o semiremorca mai scumpa, deoarece sarcina utila este mai mare si consumul ar trebui sa fie mai mic. Insa, ca sa fie cu adevarat usor, vehiculul ar trebui echipat cu jante de aluminiu (mai putin rezistente decat cele din otel) si cu alte sisteme, care il scumpesc cu peste 1.000 de euro. Toate echiparile ii scad greutatea cu 900 kg fata de o prelata standard, dar adauga la pret 2.000-3.000 de euro“, explica Sorin Necsescu, directorul de vanzari Hochstaffl pentru Bucuresti.
Un model comandat anul trecut a fost semiremorca FlexiUse cu anvelope de 385/55 R22,5 cu doua inaltimi de culoare si inaltime interioara reglabila, care se poate cupla atat la autotractor normal, cat si mega.
Firma a livrat anul trecut si cateva flote, de 50 de unitati la Global Logistic System (filiala romaneasca a companiei austriece Unterer), 30 la Transmec si 25 la Tal-Freight One, clienti traditionali Hochstaffl in tarile de origine. In concluzie, vanzarile foarte bune din 2016 se datoreaza si acestor flote, deci in 2017 ar putea avea loc o scadere a numarului de unitati livrate in Romania.
Pentru finantare clientii Hochstaffl apeleaza la societatile independente de pe piata si prefera in continuare leasingul financiar – dar si cel operational incepe sa fie solicitat – si creditul extern, acesta din urma mai ales prin firma austriaca Nutzfahrzeuge Leasing, „care ne ajuta si atunci cand clientul nu poate obtine finantare la nivel national, sau in vanzarea de semiremorci rulate – de altfel, toate semiremorcile rulate le-am vandut cu finantare de la NL“, …

Articole similare

Ad