Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vânzările de semiremorci au scăzut cu 28,7% față de 2019

În primele trei trimestre din 2020 au fost înmatriculate pentru prima dată în România, conform DRPCIV, 1.457 de semiremorci noi și 4.440 rulate, iar 7.058 au fost reînmatriculate, față de 2.591, 4.475, respectiv 7.542 în perioada similară din 2019. Conform calculelor noastre, care adaugă la categoria semiremorci noi și semiremorcile ce apar la DRPCIV ca fiind rulate la prima înmatriculare, dar care au data primei înmatriculări cu cel mult șase luni înainte de data primei înmatriculări în România, este vorba de 2.140 de semiremorci noi, față de 3.001 în 2019. Adică o scădere de 28,7%, în condițiile în care după primele două trimestre scăderea fusese de 35%.

Liderul de piață, Schmitz Cargobull, a vândut 726 de semiremorci noi, față de 1.129 în 2019, fiind urmate de Krone, cu 334, față de 638, Wielton 222, în creștere față de cele 169 din 2019, Schwarzmüller (146/170), Mega (112/103), și Kässbohrer (106/129 în primele trei trimestre din 2019.

Sub 100 de unități au vândut Kögel (90, față de 152 în primele trei trimestre din 2019), Meiller (68, în creștere față de cele 36 din 2019), Stas (29), OMEPS (28), Magyar (27 ADR), Berger (25), Max Trailer (24), Zaslaw (16), Spitzer (15), Bodex (14), Ardor (13), Asam (13) și Kraker (10).

Sub 10 unități au vândut Stokota (9), Benalu (8), Lider Damper și Ozgul (câte 6), Faymonville și Pezzaioli (câte 5), BC-LDS, D-Tec, Eurobody, OMSP Macola și Sommer (câte 4), Doll, FGM, Lohr, Pavic, Schrader și Talson (câte 3), Alim, Cryolor, Efe Industri, Juziade, Nooteboom, OKT Trailer, Recker și Trneka (câte 2) și Ameridac, Broshuis, Chéreau, Donat, Fliegl, General Service, Gervasi, Goes, Gofa, Hmstreyler, Kalepar, Karbonsan, Kempf, Langendorf, Legras, Lintrailers, Nursan, Ozsan Treyler, Santi și Tabarrini (câte 1).

Articole similare

Ad