Cargus a raportat o crestere de 20% a cifrei de afaceri pentru 2013, care devine astfel cel mai bun an din istoria sa. Compania de curierat a atins venituri record, de 25,7 milioane de euro, cu aproape sase milioane de euro mai mult fata de 2012. Cargus si-a vazut astfel rasplatite investitiile facute anul trecut in infrastructura si servicii, in conditiile in care 54% din cresterea totala a fost realizata prin achizitia de noi clienti si valorificarea portofoliului existent din segmentul comertului online.
Noi produse, precum Express BOX, un serviciu de livrari de pana la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit, au asigurat o crestere de 5% pe segmentul clientilor mici si mijlocii care platesc numerar.
“Ne-am propus sa transformam anul 2013 intr-un an definitoriu pentru Cargus. Compania a beneficiat de investitii masive si si-a propus sa creasca intr-un ritm superior celui din ultimii ani sustinand activ industria de comert electronic din Romania si straduindu-se sa ofere cele mai bune servicii integrate de pe piata. Rezultatele obtinute ne arata ca 2013 a fost un an de succes, iar cresterea de 20% fata de 2012 vine dupa o evolutie pozitiva pe toate categoriile de clienti din portofoliu“, a aratat Gian Sharp, CEO Cargus.
Primele doua luni ale anului 2014 ofera noi perspective pozitive. Volumul livrarilor efectuate de Cargus a crescut cu 54% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, in special datorita unei cresteri de 90% a livrarilor pentru sectorul de comert electronic, dar si printr-o crestere de 37% a volumelor din segmentul B2B.
Cargus a fost achizitionata in 2012 de Abris Capital Partners, unul dintre cele mai importante fonduri mid-market de private equity, si a facut investitii in flota si infrastructura de aproximativ 4 milioane de euro in 2013.