Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Versatil, usor de manevrat si avantajos ca pret

La inceputul lunii trecute, la centrul sau de productie din Büllingen (Belgia), Faymonville a lansat modelul CombiMAX, despre care reprezentantii companiei declara ca va revolutiona logistica si transportul convoaielor exceptionale, deoarece este foarte usor de manevrat si flexibil in utilizare, dar are un pret mai avantajos decat al altor trailere din oferta producatorului belgian si permite respectarea noilor reglementari europene referitoare la limitarea pe viitor a greutatii pe axa.
 

Primele prototipuri sunt in curs de testare, unele de catre Faymonville, altele de catre clienti, astfel ca in toamna va putea incepe productia in serie, pentru inceput la Büllingen si in 2015 in Lentzweiler (Luxemburg). Iar asteptarile sunt la fel de bune ca si primele impresii ale clientilor selectionati pentru testare, astfel ca obiectivul din 2016 este foarte ambitios: 400 de CombiMax produse intr-un an.

Pana acum, Faymonville lucra in mare masura la cerere, solutii elaborate in functie de nevoile particulare ale clientilor, astfel ca gama actuala, cu cele 14 modele de baza, a devenit tot mai complexa si a ajuns la 3.000 de sasiuri diferite de 8-60 m, cu greutate proprie de 6-44 t.
Insa piata solicita o crestere continua a diversitatii si flexibilitatii produselor, in paralel cu reducerea cheltuielilor, astfel ca s-a impus dezvoltarea noului CombiMAX, care scade costurile cu manopera prin standardizare riguroasa. Iar directorul general al companiei, Alain Faymonville, subliniaza faptul ca nu e vorba de o inventie, deoarece toate solutiile existau deja izolat, dar inovatia adusa de CombiMAX consta in crearea unei platforme comune care permite combinarea in diverse moduri a tuturor atuurilor seriilor deja existente in oferta: MegaMAX, MultiMAX, GigaMAX, VarioMAX si ModulMAX.
Cel mai mare avantaj oferit de noul trailer este flexibilitatea in exploatare, deoarece clientii dispun acum de mai multe alternative pentru diverse sarcini de transport, ceea ce creste gradul de exploatare a vehiculului si rapiditatea gasirii de comenzi. Asa cum arata Arnold Luxen, directorul comercial al companiei, toate firmele care fac transporturi de peste 60 t si care vor sa-si creasca atat sarcina utila, cat si flexibilitatea in operare – de exemplu, au nevoie sa transporte cand excavatoare de 60 t, cand alte echipamente de 40 t, cand piese lungi de 40 m si grele de 60 t – sunt potentiali clienti pentru noul model, ca si cei ce folosesc acum trailere modulare lungi, prea scumpe pentru nevoile lor.
Cu un numar rezonabil de componente, Faymonville poate fabrica modele in configuratii aproape infinite, fiind identificate deja peste 250 de versiuni. Valoarea pe care compania o acorda acestui proiect nu se traduce doar prin investitia prevazuta, de circa 30 de milioane de euro pana la finalul anului viitor, ci „ne propunem sa revolutionam piata trailerelor agabaritice si sa impunem noi standarde in domeniu“, arata reprezentantii sai.

Articole similare