Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volume substantiale si tarife mai bune in transportul containerizat

Compania belgiana BE-Trans, care se ocupa preponderent de transport containerizat, a infiintat in 2015 la Oradea firma Marvicon, implicata in acelasi domeniu de activitate – unde volumele sunt in continuare mari, iar tarifele, decente – dar care are si planuri proprii de dezvoltare pe segmente de transport ce se bucura de cerere in regiune. Despre avantajele oferite de acest domeniu de nisa, dar si despre provocarile pe care le intampina companiile de pe piata, mai ales cele estice, am stat de vorba cu Ilie Ilea, managerul firmei oradene.
 

BE-Trans a pornit la drum in 1998, cu un camion si o semiremorca, iar in prezent grupul are 180 de camioane si 350 de sasiuri pentru containere, platforme si semiremorci cu prelata, acestea din urma fiind folosite pentru transport in regim de camion complet, dar si in regim de grupaj intre Belgia si tari din UE si intre tari din UE si Romania. Numarul de semiremorci il depaseste intr-o proportie atat de mare pe cel de camioane deoarece firma are clienti la care lasa containerul si ia altul, pentru mai multa eficienta, deci 10-15 platforme sunt intotdeauna blocate.

Articole similare

Ad