Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

VW are o cota mai mare dintr-o piata mai mica

La nivel mondial, Volkswagen Vehicule Comerciale a vandut anul trecut 354.770 de unitati, cu 20,7% mai putine decat in 2008, cand s-au vandut 447.244. Chiar si in aceasta situatie, Volkswagen a reusit sa-si creasca cota de piata. Reprezentantii companiei considera ca sectorul vehiculelor comerciale a inregistrat un declin atat de puternic pentru ca nu a fost cuprins in programele guvernamentale.
Cea mai bine vanduta marca a fost Caddy, cu un total de 139.826 de unitati la nivel mondial, in scadere cu 7,7% fata de 2008.
 

Varianta pentru pasageri, Caddy Life, a fost singurul model care a beneficiat de stimulentele guvernamentale.
Gama T5 (Transporter, Caravelle, Multivan si California) a inregistrat un numar de 116.503 vehicule livrate. Si pentru Crafter au fost scaderi, acesta fiind livrat in 33.903 unitati. Saveiro si gama T2, modele comerciale fabricate in Brazilia, au inregistrat 36.952, respectiv 27.468 de unitati livrate.
In total, in Europa, Volkswagen Vehicule Comerciale, a avut rezultate mai bune decat competitorii sai. In timp ce piata a avut o cadere totala de 32%, compania a inregistrat o scadere de 22,2%. Iar in Germania a avut o scadere de 0,9%, in timp ce piata de vehicule comerciale a scazut cu circa 11%.
In ciuda situatiei economice, planul stabilit pentru 2009 a fost indeplinit: Volkswagen a ramas numarul unu in Germania si Europa si si-a marit cota de piata.
Reprezentantii companiei considera ca 2010 va fi inca un an dificil, deoarece, chiar daca sectorul vehiculelor comerciale a atins un nivel atat de scazut, perioada critica nu a trecut. Dar acestia considera ca inovatiile cele mai recente sunt un avantaj in acest moment. Varianta economica si ecologica a T5 poate beneficia de un start bun in acest an, iar prin Amarok, Volkswagen poate intra si pe alte piete pe segmentul pick-up, care la nivel mondial se extinde.

Articole similare