Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

VW lanseaza noul Transporter in cadrul Bauma 2019

Dupa premiera noului model Multivan 6.1 in februarie, Volkswagen Autovehicule Comerciale a prezentat ieri, 8 aprilie, noul Transporter 6.1 pentru prima data la München, in cadrul Bauma 2019.
Volkswagen Autovehicule Comerciale a ales in mod constient sufixul 6.1 pentru acest upgrade a celei de-a sasea generatii Transporter. Acest lucru se datoreaza faptului ca modificarile tehnice efectuate depasesc cu mult orice actualizare normala a modelului. Un exemplu in acest sens este trecerea de la sistemul de directie hidraulic la servomotorul electromecanic – o inlocuire a sistemului atat de complexa incat se intampla in mod normal intr-o linie de produse numai atunci cand se face trecerea completa la o generatia urmatoare.

Ca urmare a directiei electromecanice, pe linia de produse se introduce un spectru complet nou de sisteme de asistenta pentru soferi si, prin urmare, o crestere semnificativa a sigurantei si a usurintei de utilizare. Noile sisteme de asistenta includ tehnologii cum ar fi Lane Assist, Park Assist, protectie laterala (avertizeaza daca se apropie periculos de obstacole sau pietoni), Rear Traffic Alert care protejeaza impotriva accidentelor in timpul mersului cu spatele si Trailer Assist (simplifica foarte mult manevrarea cu utilaj remorcat). Gama de sisteme noi este completata de o functie dinamica a semnalizarii semnelor rutiere (disponibila in combinatie cu sistemul de navigatie). La nivel de spatiu, noul Transporter 6.1 beneficiaza, in premiera, de o optiune de incarcare pentru obiectele foarte lungi, care pot fi acum impinse sub bancheta dubla de pe partea pasagerului. Astfel, lungimea compartimentului cargo creste de la 2.450 mm la 2.800 mm sau de la 2.900 mm la 3.300 mm (ampatament extins). Transporter este echipat ca standard cu o incinta separata in compartimentul cargo (pentru autovehicule cu perete despartitor). Astfel compartimentul cargo este inchis si separat de cabina. Optiunea 1: este inchis numai compartimentul cargo („Mod livrare postala") Optiune 2: este inchisa numai cabina („Mod atelier service"). O alta optiune care va fi lansata este „Pachetul curier”, in care piesele autovehiculului supuse unor solicitari ridicate, cum ar fi alternatorul, bateria si transmisia au o constructie si mai robusta.
T6.1 va fi echipat cu motoarele de 2,0 l turbodiesel, care vor livra o putere de 66 kW/90 CP, 81 kW/110 CP, 110 kW/150 CP si 146 kW/199 CP. In plus, versiunea 110 kW/150 CP va disponibila si in varianta 4MOTION.
Nu in ultimul rand, pe baza unui parteneriat cu ABT, T6.1 va fi oferit chiar si ca autovehicul cu zero emisii. Cu o putere de 82 kW/112 CP si o sarcina utila de pana la 1,2t, VW anunta autonomii de peste 400 km (NEDC). Lansarea acestui model la Bauma 2019 nu este intamplatoare: este considerat cel mai mare targ din lume pentru masini si utilaje de constructii. In perioada 8-14 aprilie se asteapta peste o jumatate de milion de vizitatori din peste 200 de tari –  noul Transporter 6.1 fiind pregatit sa se prezinte expertilor din intreaga lume.

Articole similare

Ad