AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

VW reia productia la fabricile din Zwickau si Wolfsburg. Ce masuri s-au negociat cu angajatii

Activitatea de productie a masinilor electrice, precum si a modelului Golf Variant, a fost reluata, de luni, la fabrica Volkswagen din Zwickau, iar constructorul auto si Consiliul Muncitorilor au agreat pachete de masuri pentru angajati, cu scopul de a le oferi acestora masuri de protectie complete impotriva coronavirus, anunta producatorul german intr-un comunicat de presa. Si activitatea la fabrica din Wolfsburg a fost reluata.

„La Volkswagen, sanatatea are intaietate. De aceea preocuparea principala in acest moment nu este cate masini putem construi pe zi. Ceea ce este mai important este ca procesul de transformare a e-mobility, aflat deja in curs, incepe sa-si reia ritmul astazi. ID. 3 este unul din vehiculele cheie pentru Volkswagen”, sustine Thomas Ulbrich, membru al Consiliului pentru Volkswagen E-Mobility si purtator de cuvant din partea Consiliului Director Volkswagen Saxonia. In prima faza, la uzina de la Zwickau, vor fi produse 50 de unitati ID.3, numar corespunzator pentru aproximativ o treime din volumul de productie inainte de pandemia de COVID-19. In acelasi context, constructorul auto german mentioneaza ca productia s-a reluat, deja, in aproape toate fabricile Volkswagen din China, in timp ce Uzina Chemnitz de motoare a inceput treptat productia din data de 23 aprilie. De asemenea, activitatea de productie a modelului Golf Variant a fost si ea reluata, la Zwickau, incepand de luni, 27 aprilie, iar in aceeasi zi, fabrica de sticla de la Dresda reincepe activitatea pentru e-Golf la o capacitate redusa.
 
De altfel, productia la Volkswagen Saxonia se va relua pas cu pas de la o fabrica la alta, iar compania si sindicatul Consiliul Muncitorilor au agreat un pachet de masuri cuprinzatoare de protectie impotriva virusului. Acestea includ reguli stricte de distanta si igiena, obligatia de a purta protectie pe nas si gura in zone unde distantele de 1,5 m nu sunt posibile, intervale scurte de curatenie, separarea schimburilor pentru a evita contactul, responsabilizarea angajatilor in a-si masura temperatura inaintea inceperii programului in fiecare zi. Totodata, numeroase procese de productie sunt optimizate si sunt introduse masuri consistente minime de distanta si o crestere a standardelor de igiena aplicata in toate domeniile. „S-a convenit asupra unui acord privind masurile individuale. Toate regulile se aplica de asemenea si angajatilor partenerilor externi si furnizorilor de servicii de la sediul fabricii”, precizeaza compania germana.
 
La Wolfsburg, compania celebreaza redeschiderea celei mai mari fabrici a grupului prin proiectarea pe sediul acesteia a unei imagini animate in care logo-ul VW zdrobeste coronavirusi. Incurajata de scaderea numarului de infectii de coronavirus, Germania a permis redeschiderea magazinelor mici, cu conditia sa asigure cu strictete distantarea sociala si igiena. BMW, Daimler si VW mizeaza pe capacitatea Germaniei de a tine sub control noul coronavirus si pe un sistem de sanatate capabil sa testeze masiv populatia pentru a identifica posibilii purtatori ai bolii, potrivit sursei citate. „Luni, industria auto germana revine. Noi, la Volkswagen, am folosit aceasta pauza de cinci saptamani pentru a ne pregati pentru reluarea productiei”, a afirmat seful comitetului de intreprindere de la VW, Bernd Osterloh. BMW a anuntat ca reia incepand de luni productia de motoare. Grupul german intentioneaza sa redeschida pe 4 mai fabrica britanica din Goodwood si fabrica Spartanburg din Carolina de Sud, urmate de uzinele Dingolfing din Germania, si San Luis Potosi, din Mexic, pe 11 mai, in functie de cererea din piata.

Articole similare

Ad
Ad