Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

WDP Xplore – pentru o vizită virtuală a depozitelor

Muncă la distanță, comunicare online a clienților, tururi virtuale… Acum că digitalul a devenit noul normal, strategia de marketing a WDP este concentrată din ce în ce mai mult pe instrumentele digitale. Cu WDP Xplore, compania depășește limitele abordării sale de marketing.

Acest instrument 3D oferă clienților un tur complet virtual de 360° al unui depozit digital WDP și deschide o lume realistă, plină de informații, cu date ușor accesibile și clare.

Într-un tur virtual prin WDP Xplore, clienții pot urmări toate specificațiile unui depozit standard WDP. Instrumentul este disponibil pe calculator și tabletă, oferind clienților o experiență 3D captivantă care dă viață interiorului și exteriorului depozitului, împreună cu specificațiile sale tehnice și de sustenabilitate.

În mediul virtual de 360°, clienții pot face clic pe hotspot-urile care apar pe pereți, tavan, podele și instalații tehnice. Acest lucru le va arăta toate informațiile de care au nevoie într-o fereastră pop-up.

Hotspot-urile standard oferă o perspectivă asupra tehnicilor și materialelor utilizate, în timp ce hotspot-urile verzi dezvăluie caracteristici de sustenabilitate, cum ar fi iluminarea cu LED, monitorizarea energiei, panourile solare și multe altele.

Dacă clientul are cerințe specifice, instrumentul îi permite să solicite cu ușurință informații despre caracteristicile opționale pentru un depozit pe măsură. Concentrându-se pe experiența 3D, WDP face saltul către marketingul viitorului.

Clienții nu mai trebuie să citească broșuri interminabile pline cu numere. În schimb, pot face o plimbare prin produsul în sine. Serviciul este prezentat într-un format interactiv, realist, cu fotografii suplimentare și informații disponibile în echipament.

Articole similare

Ad