Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

WebEye elimina costurile initiale si adopta taxe fixe lunare

Furnizorul de solutii telematice WebEye Telematics Zrt introduce o noua filosofie de business, care include noi pachete tarifare. Astfel, serviciile companiei vor fi acum disponibile fara costuri initiale, indiferent de configuratia aleasa, o solutie deja populara in industria de software, care va facilita trecerea operatorilor de logistica si de expediere catre operatiuni mai directe, doar de prestare de servicii, bazate pe date (Telamatics-as-a-Service). Prin introducerea taxei fixe lunare si a contabilitatii bazate pe servicii se va simplifica si se va face mai previzibil procesul de luare a deciziilor, asa cum promit reprezentatii firmei de origine maghiara.

Deoarece telematica a inregistrat o crestere exploziva in ultimul deceniu, influentate de evolutia pietei si de nevoile clientilor, iar directia principala a inovarii a fost dezvoltarea dispozitivelor hardware care functioneaza fara probleme in conditii extreme si furnizeaza date corecte, a caror utilizare este din ce in ce mai raspandita, cand dispozitivele mobile, retelele 4G si bazele de date disponibile public s-au inmultit, accentul s-a pus pe inovare in afaceri si in servicii. Iar WebEye a decis sa-si schimbe politica de afaceri, sa elimine costurile initiale in favoarea unor pachete tarifare nou introduse si sa puna la dispozitie intreaga sa gama de servicii telematice pe baza de plata lunara. Experienta a demonstrat ca acele costuri initiale, cum ar fi echipamentul si accesoriile instalate la bord (sonde de combustibil etc.), plus taxele de livrare si de instalare au impiedicat multe intreprinderi mai mici sa utilizeze inovatiile telematice, si chiar si in cazul marilor transportatori serviciile de telematica puteau cantari greu in balanta costurilor.
Da eliminarea costurilor initiale nu este singurul motiv pentru care acest serviciu a devenit popular. In cazul echipamentelor telematice instalate in vehicule, utilizatorul nu doar ca nu suporta pretul de achizitie, costurile de livrare si de instalare, dar furnizorul de servicii se ocupa si de inlocuirea si repararea dispozitivelor. Acestea sunt, de asemenea, o parte esentiala a Telematics-as-a-Service.
In plus, pentru WebEye, garantia generala de 24 de luni va fi inlocuita, in noile pachete tarifare, printr-o garantie continua de inlocuire si reparatie valabila pe toata durata contractului, care va scuti factorii de decizie din companii de aceasta grija pe intreaga perioada contractuala. In cazul unei noi oferte de servicii, o companie medie poate economisi, in functie de configuratia tehnica, un cost unic de pana la 800 de euro pentru fiecare vehicul in comparatie cu modelul traditional de taxare. Sistemul, lansat in al doilea trimestru al acestui an, este disponibil atat pentru clientii actuali, cat si pentru noii clienti atunci cand se aboneaza, indiferent de marimea companiei si de tipurile de vehicule utilizate.

Articole similare

Ad