Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

WebEye introduce abonamentul telematic lunar

Transportatorii pot face economii insemnate, de pana la 800 de euro/vehicul
# Indiferent de liga in care activeaza, mai mare sau mai mica, orice companie are acces acum la servicii telematice
# Se elimina costuri importante cu achizitia si instalarea echipamentelor
# Dispare limita garantiei, furnizorul reparand sau inlocuind echipamentele uzate pe toata perioada derularii contractului


V-ati gandit cum ar fi sa ai acces la un serviciu telematic ca la servicii uzuale, cum ar fi cele de utilitati sau de telefonie mobila, doar pe baza unui abonament lunar?
Fara costuri initiale de achizitie a echipamentelor telematice, de livrare si instalare?
Adica sa stiti fiecare miscare a flotei dvs. auto platind un simplu abonament, si nu un pachet de servicii?

Economii de 800 de euro/vehicul
WebEye, lider pe piata telematica, lanseaza in al doilea trimestru al acestui an noul serviciu Telematics-as-a-Service (TaaS), care simplifica activitatea companiilor si le ajuta sa economiseasca pana la 800 de euro/vehicul in comparatie cu modelul traditional de taxare.
„Tehnologia avanseaza intr-un ritm ametitor, se inmultesc dispozitivele mobile si retelele 4G, iar principala misiune a WebEye este sa isi ajute clientii sa isi eficientizeze operatiunile. Noul serviciu pe baza de abonament lunar este un instrument modern de eficientizare a activitatii unei flote, fiind accesibil pentru toate companiile, nu doar pentru cei mai mari jucatori din industrie”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.
Prin noul sistem introdus de WebEye, se faciliteaza accesul tuturor transportatorilor la telematica, indiferent de dimensiunea afacerii si a parcului auto detinut, in primul rand pentru ca se elimina cheltuielile cu livrarea si instalarea echipamentelor telematice, care pentru unele companii mai mici erau prohibitive, blocand astfel accesul lor la servicii moderne de monitorizarea a flotei. In plus, noul sistem de servicii Telematics- as-a-Service al WebEye elimina restrictii privind garantia – 24 de luni, cum era pana acum – aceasta fiind valabila pe toata durata derularii contractului. Astfel, daca un echipament se strica dupa doi ani de la instalare, WebEye se ocupa de repararea sau inlocuirea acestuia, fara costuri suplimentare pentru client.
Important de precizat ca noul sistem de abonament telematic este disponibil atat pentru clientii actuali, cat si pentru noii clienti ai companiei atunci cand se aboneaza, indiferent de marimea companiei si de tipurile de vehicule utilizate.

Articole similare