Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

YGREC lanseaza Top 300 Transport

La 12 ani de la lansarea „Anuarului Transportatorilor din Romania”, singurul ghid clasificat al industriei de transport, YGREC vine cu un produs destinat industriei „Top YGREC 300 Transport”.
Sorin Sarba, director general, ne-a explicat care au fost motivatiile ce au stat la baza realizarii acestui clasament ca un nou produs editorial.
Reporter: Ce v-a determinat sa realizati un top al industriei de transport?
Sorin Sarba: Un anuar sau ghid, spuneti-i cum vreti, al industriei de transport, tiparit sau online, este un instrument foarte util in activitatea curenta, atunci cand cauti o lista potentiala de noi furnizori sau atunci cand cunosti furnizorul, dar nu-i cunosti coordonatele.
 

Dar ce te faci daca nu ai informatii privind competenta sa profesionala, iar in momentele actuale, daca nu ai informatii, mai ales in ceea ce priveste stabilitatea si performanta sa financiara, sansele sa te incurci singur sunt foarte mari.
Astfel, daca va intrebati care sunt garantiile pe care le pot oferi companiile ce activeaza in industria de transport partenerilor lor de afaceri, mai ales in perioada unei crize economice majore ca cea actuala, cand fiecare nou partener, dar mai ales un client bun platitor, este nepretuit, YGREC vine ca raspuns cu acest nou instrument, Top YGREC 300 Transport, un altfel de ghid, un ghid ce-si propune sa arate cine sunt performerii acestei perioade, dar si cine a pierdut cel mai mult din 2008 incoace.
De asemenea, am dorit ca prin Top YGREC 300 Transport 2010 sa oferim un instrument de masura si o sursa de inspiratie pentru cei care isi propun sa activeze dupa criterii de performanta in aceasta industrie, cu obiectivul de a deveni cel mai bun sau dintre cei mai buni din industria sau specialitatea sa.
Care sunt criteriile de includere si care este metodologia dupa care ati realizat acest top?
Am lucrat din greu la metodologie si criteriile de includere. Poate parea simplu sa realizezi un top, dar se lucreaza din greu cateva luni dintr-un an. Facem simulari si verificari pe cifrele din 2008 inca de la inceputul anului 2010 pentru a ne asigura ca vom avea criterii riguroase, iar topul, clasamentul realizat de YGREC sa fie o poza cat mai fidela a realitatii.
Cercetarea noastra are la baza un studiu calitativ bazat pe informatiile financiare oficiale puse la dispozitie de Ministerul de Finante si de Registrul Comertului, prelucrate si interpretate de o echipa interna de analisti ai YGREC. Ierarhia este realizata pe baza unui index cumulat calculat folosind un set de ponderi dat scorului obtinut pentru cinci indicatori financiari, apreciati, dupa analize indelungate din diverse perspective, ca fiind cei mai relevanti. Sigur ca un criteriu fundamental este acela al realizarii de profit, primul argument al existentei oricarei companii.
Ce va mai contine topul in afara clasamentului general ?
Top YGREC 300 Transport 2010 va contine, in afara de clasamentul general, statistici interesante, adica o rasucire a industriei pe diverse fete si o privire aruncata din cele mai neasteptate perspective. De asemenea, dincolo de clasamentul general, vom prezenta un set de clasamente, mai scurte, realizate dupa diverse criterii.
Cum sunt prezentate firmele?
Topul va fi o simpla listare, ca orice clasament, sau vor fi si oportunitati de prezentare detaliata?
Sigur ca in primul rand vorbim de o listare ca in orice clasament, cu pozitia ocupata si punctajul general, dar si cateva detalii financiare ale fiecarei companii.
In plus, fiecare companie listata in Top 300 va dispune de un spatiu de 1/4 pagina, alocat gratuit, pentru o prezentare cu un anumit nivel de detaliere. Acele companii care vor dori sa ofere detalii mai ample despre companie sau/si activitatea lor, au posibilitatea sa-si suplimenteze spatiul gratuit, contra unei sume foarte accesibile. Oricum, toate companiile sunt in curs de contactare pentru a le oferi oportunitatea unei prezentari gratuite. Sigur ca, in plus, acele companii sau branduri care doresc sa fie in compania celor mai buni 300 pot sa o faca achizitionand spatiu publicitar dedicat, care nu este la fel de accesibil ca pret ca si pentru cei din top 300, dar nici neaparat exorbitant.
Cine este pe Locul 1?
O firma cunoscuta, dar nu neaparat una dintre vedetele recunoscute din perioada de boom 2004-2008.
O firma care a muncit mult in ultimii 10 ani, o firma care a muncit foarte serios, poate mai discret, dar care s-a reinventat mereu si, spre surprinderea noastra, cu performante financiare exceptionale in conditii de criza economica profunda, in conditiile in care s-a mentinut si ca un mare angajator.
Va fi o surpriza placuta!

Articole similare