Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Anvelopele, dar si soselele, mai sigure cu Ultra-Seal

In conditiile in care testele atrag atentia ca o reducere cu 20% a presiunii din anvelope scade durata de viata a acestora cu peste 25%, in acelasi timp aducand si o crestere a consumului de combustibil cu 5%, solutia americana de etansare Ultra-Seal isi va gasi cu usurinta locul si pe piata europeana. Cei 2 l de lichid/anvelopa, cu rol de a proteja si repara din interior spre exterior taierile sau intepaturile de pana la 12 mm, ii asigura soferului un plus de siguranta, dar si continuitate in utilizarea vehiculului, fara timpi de imobilizare sau intarzieri. Cel putin asa sustin oficialii DSV, dupa ce compania a testat solutia aproape un an, pe 500 de remorci noi fara Ultra-Seal, comparativ cu 500 de unitati cu Ultra-Seal, in toata Europa, iar rezultatele au aratat ca problemele cu intepaturile s-au redus cu 66% iar incidentele precum penele, cu 60%.
 

Mai multe companii din Germania, Olanda, Norvegia, Danemarca sau Suedia s-au aratat deschise catre aceasta solutie, din 2017 Ultra-Seal fiind vanduta si in Romania prin GTO Piese de Schimb si EuroSpeed.

Ultra-Seal a fost inventat in 1970 in SUA, fiind destinat initial uzului pe biciclete si motociclete. In urmatorii 40 de ani a fost dezvoltat si optimizat, dar si testat in diferite situatii in intreaga lume, fiind in continuare perfectionat in cadrul Universitatii Wisconsin.

Avantaje pe toate planurile
Recunoscut drept cel mai bun agent de etansare a anvelopelor din lume, Ultra-Seal, prin extinderea duratei de viata a anvelopelor, ajuta la reducerea extrema a costurilor operationale, fiind potrivit inclusiv vehiculelor comerciale. „Solutia etanseaza imediat majoritatea intepaturilor, reduce caldura din interiorul anvelopei cu 20-25% (6-10 oC), extinde durata de viata a acesteia prin mentinerea presiunii optime a aerului, minimizeaza uzura si reduce consumul de combustibil. Practic, Ultra-Seal ii ofera soferului un factor suplimentar de siguranta, dar si continuitate in utilizarea vehiculului, fara timpi de imobilizare sau de intarzieri“, a spus Soren Lund, director DSV Road Holding NV, subliniind ca Ultra-Seal reduce si riscul exploziilor sau accidentelor grave. Astfel, chiar si in situatia in care taietura este foarte mare, dezumflarea anvelopei nu se va face brusc, ci treptat. „Lichidul rezista pe intreaga durata de viata a anvelopei, deci presupune un proces unic de inserare (in anvelope existente sau in altele noi) si nu necesita mentenanta. Produsul este prietenos cu mediul datorita ingredientelor care contin sub 30% etilen glicol, putand fi curatat doar cu un pic de apa si eliminat prin scurgerea la canal. De asemenea, ofera protectie impotriva coroziunii si oxidarii, nu anuleaza garantia anvelopei si, in plus, va creste si calitatea resaparii.“
Inserarea Ultra-Seal este un proces usor, simplu si rapid, ce poate fi realizat in trei moduri diferite: direct in interior, cand noua anvelopa este montata pe janta, cu ajutorul unei pompe manuale sau cu pompa automata, care poate ajusta cantitatea …

Articole similare

Ad