26.07.2017 / Trafic Media

Desi personal nu sunt un fan al chinezilor, considerandu-i sireti si cu o filosofie de afaceri din care numai ei au de castigat, trebuie sa recunosc ca societatea chineza a evoluat enorm fata de acum 10 ani, cand am mai avut ocazia de a vizita Shanghaiul si imprejurimile. Pornind de la taxiurile de acum 10 ani, care aratau ca niste bombe pe roti - murdare, fara suspensii, cu soferi neingrijiti, care nu respectau nicio norma referitoare la siguranta, prioritate, culoarea semaforului etc. - in timp ce in prezent sunt in mare parte vehicule electrice, silentioase, curate, cu aer conditionat si cu zona soferului, purtand manusi albe, incadrata de un scut din plexiglas.
 

26.07.2017 / Cristiana Sandulescu

Propunerea de modificare a noului pachet rutier in ceea ce priveste organizarea transportului de marfa la nivelul Uniunii Europene si accesul la profesia de transportator a ajuns intr-o forma foarte avansata si, deloc surprinzator, defavorabila carausilor estici. Restrictii peste restrictii si controale peste controale. Foarte grav, transportul international ar putea fi complet reinventat daca se va accepta propunerea ca dupa doar trei zile petrecute pe teritoriul unui stat membru unui sofer sa i se aplice salariul minim din statul respectiv. Pentru ca simpla tranzitare a unei tari tur-retur in cadrul aceleiasi curse ar putea depasi trei zile. La acest moment, Ministerul Transporturilor pregateste pozitia Romaniei fata de toate modificarile propuse.
 

26.07.2017 / Mariana Bleort

In cazul flotelor comerciale, atat alimentarea autovehiculelor cu motoare cu combustie, cat si incarcarea vehiculelor electrice si hibride trebuie sa fie inregistrate si tarifate corect. Pentru a se putea asigura acest lucru, nu numai la punctele de incarcare publice, ci si acasa sau la locul de munca, DKV Mobility Services Group, impreuna cu companiile sale DKV si NOVOFLEET, va colabora cu expertii Ubitricity pentru infrastructura de tarifare si facturare.
 

26.07.2017 / Trafic Media

Datorita noii optiuni de incarcare pe doua niveluri, acum este posibila dublarea numarului de paleti din toate semiremorcile Kögel cu prelata, de la Cargo la Mega, pana la 66-67 de europaleti.
Folosind sine din otel in forma de C si bare telescopice de ancorare din aluminiu, care mentin scazuta greutatea proprie, se poate instala foarte rapid o a doua podea, cu sarcina utila de pana la 10 t si cu spatiu pentru 33 de europaleti. Iar daca se transporta bunuri ce nu au nevoie de un al doilea nivel cele 24 de bare de ancorare se pot depozita intr-un compartiment disponibil optional. Acoperisul culisant cu functie de ridicare, optional la modelul Cargo si standard la Mega, face mai usoare incarcarea/descarcarea.
 

26.07.2017 / Marilena Matei

De la schita unui nou model pana la intrarea acestuia in productie pot trece opt pana la zece ani. Iar cum schimbarile preferintelor si nevoilor de pe piata de transport se petrec tot mai repede si mai des, Volvo Trucks a decis sa aiba o alta abordare in ceea ce priveste noile produse, si anume dezvoltarea de solutii de transport impreuna cu clientii sai. O astfel de solutie o reprezinta camionul autonom realizat de Volvo Trucks pe un sasiu VM impreuna cu unul dintre cei mai importanti clienti ai sai din domeniul agricol, Santa Terezinha Usaçucar. Culturile de trestie de zahar reprezinta terenul ideal pentru camioanele autonome, deoarece sunt arii desemnate si necesita o precizie deosebita pentru a asigura viabilitatea culturilor viitoare, economia posibila fiind de zeci de mii de dolari pe sezon, pentru fiecare camion utilizat.
 

26.07.2017 / Trafic Media

Familia Meneguetté, de origine italiana, a inceput productia de zahar inca din 1964, in cooperare cu o alta familie, in 1981 fiind stabilit primul acord de actionariat. In 1995 a inceput sa si exporte, iar in 2012 s-a trecut la plantarea mecanizata, cresterea eficientei productiei si dezvoltarea unor soiuri de trestie de zahar cu o concentratie cat mai mare de zahar.
Santa Terezinha este cel de-al treilea exportator de zahar din Brazilia, in 2016 asigurand 5,5% din cele 28,9 milioane de tone de zahar exportate de aceasta tara.
 

26.07.2017 / Trafic Media


Daca economia braziliana este inca in recesiune, agricultura, si mai ales cultura trestiei de zahar se dezvolta intr-un ritm sustinut, mai ales ca vremea si pretul modial al zaharului au fost foarte bune anul acesta.
Trestia de zahar a inceput sa fie cultivata in secolele XVI-XVII, azi fiind un sector international de referinta. Avantajele Braziliei sunt, pe langa climat, faptul ca exista posibilitatea cresterii zonei de culturi fara a lua din suprafetele destinate altor produse alimentare. Astfel, Brazilia a devenit cel mai mare producator mondial din trestie de zahar, planta cu un continut de zahar mult mai ridicat decat cel din sfecla.
 

26.07.2017 / Marilena Matei

Dupa ce a cunoscut o crestere constanta din 2009 pana in 2012, Brazilia a traversat timp de trei ani cea mai grea criza economica de pana acum. Cu toate acestea, piata braziliana se dezvolta in ritmul ei, companiile infiintate in special de europenii care si-au gasit refugiul aici dupa cel de-al doilea razboi mondial crescand treptat, odata cu importul de tehnologie si know-how de pe batranul continent si din America. Cu ocazia lansarii proiectului pilot de camion autonom Volvo Trucks pentru culturile de trestie de zahar din Brazilia, am vizitat doi clienti importanti ai Volvo de pe plan local - un industrias din agricultura si unul din transporturi - afacerile acestora nearatand criza, ci inovatie si spirit antreprenorial de nivelul afacerilor de succes din Europa.
 



Page 1 of 281